APedersen Skrevet Mars 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2012 Ahaa, link om du vet om?? Jeg hadde jo lys i telefonen før, men så tok den plutselig kveld (??) Kan jo hende det har regna et par dråper på telefonen om jeg har hatt oppe takluka ellerno Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mars 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2012 Nå fant jeg en genial DIY på dette med bensintanken også http://www.meeknet.co.uk/E38/Fuel_Tank/ ... Repair.htm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Mars 22, 2012 Share Skrevet Mars 22, 2012 Her er et par karer som har deler ihvertfall. Du har sikkert vært innom trådene før. Bmw deler ALT til E38 7-serie Norsk 730Ia v8 E38 Selges Hel eller i deler E38 740ia selges i deler eller komplett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mars 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2012 Nei, har ikke sett! Takk takk Fant en genial side hvor det står alt om de forskjellige E38'ene, gøy å se http://www.meeknet.co.uk/E38/bmw_e38_buying_guide.htm Var mye genialt på denne sia; http://www.meeknet.co.uk/E38/OBC_Unlock.htm Jeg har jo kjørt cluster test på min, da er vel min OBC unlocka? Kan vel ikke gjøre noen ting når OBC er locked. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Mars 22, 2012 Share Skrevet Mars 22, 2012 Hvis du holder inne høyre knapp på instrumentpanelet til du får opp "Test 01" eller noe sånt. Så blar du f.eks til "Test 09" ved å trykke flere ganger på høyre knapp, og bekrefter ved å trykke venstre knapp, får du da opp spenningen på batteriet? Gjør du det er OBC unlocked. Her har du forresten mye fin E38 info, dersom du ikke har vært innom siden før. Ozibimmers Greatest E38 Articles in PDF form for you to Download Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mars 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2012 Jeg har bare kjørt Test 02 som da er Cluster-test om jeg ikke husker feil Men tror man kan kjøre Cluster-test selv om OBC er locked, fordi jeg mener på at det stod LOCK:ON på min, altså at OBC er locked, skal se på det senere Står jo enkelt forklart hvordan man unlocker inne på sia der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mars 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2012 Er nå i garasjen å prøver den metoden med å sette slange fra nippelen på tanken under baksetet til en 25liters dunk, og styre bensin pumpe reléet manuelt, og det fungerer! Kjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mars 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2012 Fikk også unlocka OBC'n, nå kan man jo se alt av temperaturer, liter på tanken etc digitalt, mener på at jeg fant innvendig temperatur i bilen, volt igjen på batteriet, oljetemp osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mars 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2012 FUUUCK!!!!!!!!!!!!! Fikk just 4 prikker, mangler 2 så mister jeg lappen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Mars 27, 2012 Share Skrevet Mars 27, 2012 hva har du gjort nå da? aner ikke om jeg har prikker engang jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mars 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2012 Kjørte arbeidsbil fra skolen og skulle til butikken, så bei jeg stoppa i 74 i 60 sona, trekte fra 3 så det ble 71 da, 2900 i bot Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Mars 27, 2012 Share Skrevet Mars 27, 2012 sure greier, fikk bot for og kjøre uten belte for et års tid siden, men aner ikke hvor mange prikker man får for det, eller hvor lenge dem står Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mars 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2012 Jepp! Man får ikke prikker for beltebot, spurte politimannen i stad Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Mars 27, 2012 Share Skrevet Mars 27, 2012 4 prikker for 71 i 60-sonen? det var da voldsomt. Det er altså ikke noe sjakktrekk å ligge 10km/h over fartsgrensen i noe annet enn 80-sonen med andre ord. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mars 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2012 Mhm, jeg er jo i prøvetiden til 16.mai 2013 da Får håpe at jeg klarer å unngå prikker på 14 måneder nå da, ble sist stoppa i august 2010 tror jeg så vi får håpe det går greit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå