Gå til innhold

APedersen • OEM-Look E38 728i • E53 X5

Share

Anbefalte innlegg

Huff, leit å høre..

Er litt vel strengt med dobbelt så mange prikker for folk som har prøvetid, men er vel kun for at dem skal lære..

Glad jeg er ferdig med prøvetiden, 0 prikker og 0 bøter, har dog hatt flaks og snakket meg fra for å miste lappen 3 ganger.. En gang tar hellet vel slutt.. =p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de 3 årene før prikkene gjelder fra siste gang du fikk prikk, så du mister ikke prikker før om 3 år hvis du kjører "feilfritt" frem til da.. det er surt, men sånn må man bare finne seg i :P vet ikke hva jeg skulle gjort uten lappen :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, leit å høre..

Er litt vel strengt med dobbelt så mange prikker for folk som har prøvetid, men er vel kun for at dem skal lære..

Glad jeg er ferdig med prøvetiden, 0 prikker og 0 bøter, har dog hatt flaks og snakket meg fra for å miste lappen 3 ganger.. En gang tar hellet vel slutt.. =p

Japp, men to ganger med 11km/t over fartsgrensa på 2 år er brutalt synes da jeg :P

Såppass, da har du vært heldig!

Jeg er i prøvetida og har 6 prikker, hvordan jeg fortsatt har lappen er et mysterium :P

Hmmm, når fikk du lappen da? :P

de 3 årene før prikkene gjelder fra siste gang du fikk prikk, så du mister ikke prikker før om 3 år hvis du kjører "feilfritt" frem til da.. det er surt, men sånn må man bare finne seg i :P vet ikke hva jeg skulle gjort uten lappen :o

Seriøst? Det kan ikke være mulig, å kjøre 11km/t over fartsgrensa på 3 år???????? Nei, jeg gir opp alt om jeg mister lappen, uten tvil.. Bil er en stooor del av livet mitt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i prøvetida og har 6 prikker, hvordan jeg fortsatt har lappen er et mysterium :P

Hmmm, når fikk du lappen da? :P

Første gang på våren 2010 ;) Prøvetida går ut i September nå i år :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er seriøst ja.. Utrolig kjipt, men er jo ir at man skal lære:peneste uke er det 3 t siden jeg fikk mine første 3 prikker, heldigvis før "dobbelt-systemet" i prøvetida kom. Nå i høst fikk jeg 3 nye, så nå må jeg klare meg 2,5 år til før noe forsvinner:/ skikkelig dritt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...