martinwenberg Skrevet Mars 27, 2012 Share Skrevet Mars 27, 2012 Faen for noe drit. Får bare være ekstra forsiktig med kjøringen nå fremover da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Mars 27, 2012 Share Skrevet Mars 27, 2012 Det burde da gå fint. Har hatt lappen i 8 år, og har aldri fått noen prikker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Mars 27, 2012 Share Skrevet Mars 27, 2012 Vi som er under prøvetid får jo 2 ganger så mange prikker som dere.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mars 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2012 Jepp, føles ut som jeg har mista lappen! Må bare ta det med ro fremover, er jo som sagt 1,5 år siden sist jeg ble stoppa så det skal vel ikke være noe problem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muztang289 Skrevet Mars 27, 2012 Share Skrevet Mars 27, 2012 Huff, leit å høre.. Er litt vel strengt med dobbelt så mange prikker for folk som har prøvetid, men er vel kun for at dem skal lære.. Glad jeg er ferdig med prøvetiden, 0 prikker og 0 bøter, har dog hatt flaks og snakket meg fra for å miste lappen 3 ganger.. En gang tar hellet vel slutt.. =p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Mars 27, 2012 Share Skrevet Mars 27, 2012 Jeg er i prøvetida og har 6 prikker, hvordan jeg fortsatt har lappen er et mysterium Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mars 27, 2012 Share Skrevet Mars 27, 2012 de 3 årene før prikkene gjelder fra siste gang du fikk prikk, så du mister ikke prikker før om 3 år hvis du kjører "feilfritt" frem til da.. det er surt, men sånn må man bare finne seg i vet ikke hva jeg skulle gjort uten lappen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mars 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2012 Huff, leit å høre..Er litt vel strengt med dobbelt så mange prikker for folk som har prøvetid, men er vel kun for at dem skal lære.. Glad jeg er ferdig med prøvetiden, 0 prikker og 0 bøter, har dog hatt flaks og snakket meg fra for å miste lappen 3 ganger.. En gang tar hellet vel slutt.. =p Japp, men to ganger med 11km/t over fartsgrensa på 2 år er brutalt synes da jeg Såppass, da har du vært heldig! Jeg er i prøvetida og har 6 prikker, hvordan jeg fortsatt har lappen er et mysterium Hmmm, når fikk du lappen da? de 3 årene før prikkene gjelder fra siste gang du fikk prikk, så du mister ikke prikker før om 3 år hvis du kjører "feilfritt" frem til da.. det er surt, men sånn må man bare finne seg i vet ikke hva jeg skulle gjort uten lappen Seriøst? Det kan ikke være mulig, å kjøre 11km/t over fartsgrensa på 3 år???????? Nei, jeg gir opp alt om jeg mister lappen, uten tvil.. Bil er en stooor del av livet mitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Mars 27, 2012 Share Skrevet Mars 27, 2012 Jeg er i prøvetida og har 6 prikker, hvordan jeg fortsatt har lappen er et mysterium Hmmm, når fikk du lappen da? Første gang på våren 2010 Prøvetida går ut i September nå i år Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mars 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2012 Er du født i -92 da? Prøvetia mi går ut 16.mai 2013, men har vel prikkene uansett....... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mars 28, 2012 Share Skrevet Mars 28, 2012 Er seriøst ja.. Utrolig kjipt, men er jo ir at man skal lære:peneste uke er det 3 t siden jeg fikk mine første 3 prikker, heldigvis før "dobbelt-systemet" i prøvetida kom. Nå i høst fikk jeg 3 nye, så nå må jeg klare meg 2,5 år til før noe forsvinner:/ skikkelig dritt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mars 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2012 Hmmm... Ja, er sinnsykt kjipt, men er bare å skjerpe seg nå, bedre å kjøre i fartsgrensa hele tiden enn å miste lappen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 28, 2012 Share Skrevet Mars 28, 2012 Prøvetiden min gikk ut i 2003.....auch.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mars 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2012 Har du noe prikker da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 28, 2012 Share Skrevet Mars 28, 2012 nope... mista lappen en gang i 2008 for 3mnd (184km/t i 100 sona) men thats it Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå