Gå til innhold

APedersen • OEM-Look E38 728i • E53 X5

Share

Anbefalte innlegg

Ble lagt ned påstand om 36mnd uten førerkort, 21 dager i fengsel samt 25tusen i bot (kjørte veiskulder,bussfelt,rare forbikjøringer..u name it..) Men jeg hadde dårlig tid fra oslo sentrum og opp til DHL på skedsmokorset.. Men jeg hadde en god advokat samt en god fastlege.. Samt en hendelse som skjedde da jeg var 6år gammel... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir en større update nå med masse bilder da jeg ikke har oppdatert på leenge! :D

Kan jo begynne med at bl.a tanken er tetta, har også gjort litt små ting :)

Hullet i tanken var så lite at jeg nesten ikke så det, men jeg begynte med å pusse ned til stålet med 600 sandpapir, og deretter lima en grei omkrets rundt hullet, når det hadde tørka grunna jeg, lakka med sort glanslakk, klarlakk og til slutt Hagmons Carosol - Tyktflytende rustforhindrer som ga en ru overflate, så tror ikke det skal lekke noe mer av dette hullet, og om det gjør det kommer jeg til å tette hullet uten å ta ned tanken nå som jeg vet hvor det er, men tror ikke det blir å lekke :)

Limet jeg brukte:

re7ht3jfeab05lspy38n.jpg

Bilde av tanken, hullet var til høyre der overflaten er ujevn :P

i15hfug883xqfpgg9xm3.jpg

Bytta også ut en slange som var begynt å sprekke litt:

ohnji93pj651o3t1bqp3.jpg

n08i51ahhkyv7xyyzki4.jpg

Så polerte jeg eksosen mens jeg hadde den nede, og justerte den rett, var litt lengre ut på en av sidene før :P

id8xakvetwra1kkelpcf.jpg

Laga også en muligens midlertidig plate til bunnpanna mens jeg hadde bilen oppe da den lokket som er der er borte :P

orcme2qs9gc3c3v6c5vp.jpg

yv26ovss16gzkkkd23fe.jpg

667gqs65nirlebjjcddb.jpg

5qqcjb0r3qkorckdr877.jpg

Ble litt lavere enn den originale plata, men det skal gå greit, heller at den skraper enn bunnpanna :)

Så blir også IX'n solgt nå på mandag, så da blir det bestilling av en deel ting :D

Først og fremst de delene som skal til for at bilen blir EU-godkjent, dvs; Det ene styreleddet foran og begge stabstagleddene, bytta det andre styreleddet sist jeg bytta de tre stagene.

Men stabstagleddene er kortere på coiloversene, så er mulig jeg må bestille dem fra P&R, vet ikke om dem har dem på GS i den lengden, er mulig :P

hte2hz1fk5sxsu3i8kyg.jpg

Håpløst med lav bil av og til, må få meg en til BMW-jekk, dem er geniale :)

1lzc0invdxqy4qqaw2ee.jpg

Litt bilder etter en god vask:

j5bic1allil70zo5jelg.jpg

a25w3ja6m92wf6dmt65r.jpg

h0wx3rwpymztatbcc20x.jpg

3w05k0n8tc261orbatrm.jpg

Prøvde også på rondellene til E34'n, dem er jo ET35, men har 12mm spacere foran så det gikk bra, men disse hadde vært grommme i 19" med normal ET :D

9rk0d820c9yqr6ej9cpr.jpg

rke3ykp94r71uwq2vamf.jpg

8zz2nxnr69k7ihrnouy9.jpg

Hadde jo tenkt å bestille klips til dørtrekkene, men fant et dørtrekk fra E34'n med alle klipsene i behold :D Dørtrekket til venstre bak var det bare to av 10(?) klips på, så det var litt løst :P

g3j5gmgc6ymarped93bj.jpg

Er også usikker på om denne skal på, vil ikke ha rundt om, om noe skal på er det kun foran :P Er litt dårlig passform på denne, og vil ikke ha noe som ikke ser bra ut så er meeget usikker, må skjæres litt om om den skal på.

yg5lutc1lxo2jm2m5kyj.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke rart jeg ikke ser denne når jeg er på fauske.. Den er hjemme i garasjen din å blir tatt bilde av :P

Heheh, den har stått i garasjen et par uker nå, men er stadig vekk ute nå :P

Rundt om?Hadde du komplett styling sett?Synes nesten du skal ha den leppa på iallefall...

Ja, har AC Schnitzer :P

viewtopic.php?f=11&t=187581&start=810

Ja klin på med leppa! ;) og slipp den enda litt ned;) det fortjener den! :)

Ja, den ble egentlig bare tøffere og tøffere jo mer jeg så på den, men jeg vet ikke helt om jeg gidder å glassfibersparkle den på, vil liksom ha muligheten til å skrue den av om det skulle være noe :P Men er ikke stort mye å feste i......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har snødd mye nå de siste to dagene, så må gjøre det beste ut av det :) Kan ikke klage egentlig når det er sol, blå himmel og bra temperatur, skikkelig bra påskevær :D

34zdlxe.jpg

i733t2.jpg

Bilde av doggen også :)

1z73lgx.jpg

35bwgac.jpg

Norge i rødt, hvitt og blått :) Heheh, details

2ufspd2.jpg

Fant også et bilde av hvordan tanken så ut før jeg lima den :P

33wmbv9.jpg

Men jeg har fått et til problem, strømmen til alle tre dørene untatt førerdøra er kutta, så verken sentrallås, vindusheis eller ryggespeil fungerer :( Noen som har idéer? Modul ellerno som har kvelda?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du født i -92 da? Prøvetia mi går ut 16.mai 2013, men har vel prikkene uansett.......

22.Des.91 :) Har mista lappen et par ganger, derfor jeg enda ikke er ferdig med prøvetida :P

Uansett.. Ser meget bra ut! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...