APedersen Skrevet Mars 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2012 Hahaha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mars 28, 2012 Share Skrevet Mars 28, 2012 I 3 måneder? For den farten der? En kompis mista lappen nå, for 7 mnd fordi han lå 44 over i 100-sona, så da har du smiska deg til et eller annet:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 28, 2012 Share Skrevet Mars 28, 2012 Ble lagt ned påstand om 36mnd uten førerkort, 21 dager i fengsel samt 25tusen i bot (kjørte veiskulder,bussfelt,rare forbikjøringer..u name it..) Men jeg hadde dårlig tid fra oslo sentrum og opp til DHL på skedsmokorset.. Men jeg hadde en god advokat samt en god fastlege.. Samt en hendelse som skjedde da jeg var 6år gammel... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mars 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2012 Shit! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet April 3, 2012 Forfatter Share Skrevet April 3, 2012 Blir en større update nå med masse bilder da jeg ikke har oppdatert på leenge! Kan jo begynne med at bl.a tanken er tetta, har også gjort litt små ting Hullet i tanken var så lite at jeg nesten ikke så det, men jeg begynte med å pusse ned til stålet med 600 sandpapir, og deretter lima en grei omkrets rundt hullet, når det hadde tørka grunna jeg, lakka med sort glanslakk, klarlakk og til slutt Hagmons Carosol - Tyktflytende rustforhindrer som ga en ru overflate, så tror ikke det skal lekke noe mer av dette hullet, og om det gjør det kommer jeg til å tette hullet uten å ta ned tanken nå som jeg vet hvor det er, men tror ikke det blir å lekke Limet jeg brukte: Bilde av tanken, hullet var til høyre der overflaten er ujevn Bytta også ut en slange som var begynt å sprekke litt: Så polerte jeg eksosen mens jeg hadde den nede, og justerte den rett, var litt lengre ut på en av sidene før Laga også en muligens midlertidig plate til bunnpanna mens jeg hadde bilen oppe da den lokket som er der er borte Ble litt lavere enn den originale plata, men det skal gå greit, heller at den skraper enn bunnpanna Så blir også IX'n solgt nå på mandag, så da blir det bestilling av en deel ting Først og fremst de delene som skal til for at bilen blir EU-godkjent, dvs; Det ene styreleddet foran og begge stabstagleddene, bytta det andre styreleddet sist jeg bytta de tre stagene. Men stabstagleddene er kortere på coiloversene, så er mulig jeg må bestille dem fra P&R, vet ikke om dem har dem på GS i den lengden, er mulig Håpløst med lav bil av og til, må få meg en til BMW-jekk, dem er geniale Litt bilder etter en god vask: Prøvde også på rondellene til E34'n, dem er jo ET35, men har 12mm spacere foran så det gikk bra, men disse hadde vært grommme i 19" med normal ET Hadde jo tenkt å bestille klips til dørtrekkene, men fant et dørtrekk fra E34'n med alle klipsene i behold Dørtrekket til venstre bak var det bare to av 10(?) klips på, så det var litt løst Er også usikker på om denne skal på, vil ikke ha rundt om, om noe skal på er det kun foran Er litt dårlig passform på denne, og vil ikke ha noe som ikke ser bra ut så er meeget usikker, må skjæres litt om om den skal på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flextron Skrevet April 4, 2012 Share Skrevet April 4, 2012 Ikke rart jeg ikke ser denne når jeg er på fauske.. Den er hjemme i garasjen din å blir tatt bilde av Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 4, 2012 Share Skrevet April 4, 2012 Rundt om?Hadde du komplett styling sett?Synes nesten du skal ha den leppa på iallefall... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet April 4, 2012 Share Skrevet April 4, 2012 Ja klin på med leppa! og slipp den enda litt ned;) det fortjener den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet April 4, 2012 Forfatter Share Skrevet April 4, 2012 Ikke rart jeg ikke ser denne når jeg er på fauske.. Den er hjemme i garasjen din å blir tatt bilde av Heheh, den har stått i garasjen et par uker nå, men er stadig vekk ute nå Rundt om?Hadde du komplett styling sett?Synes nesten du skal ha den leppa på iallefall... Ja, har AC Schnitzer viewtopic.php?f=11&t=187581&start=810 Ja klin på med leppa! og slipp den enda litt ned;) det fortjener den! Ja, den ble egentlig bare tøffere og tøffere jo mer jeg så på den, men jeg vet ikke helt om jeg gidder å glassfibersparkle den på, vil liksom ha muligheten til å skrue den av om det skulle være noe Men er ikke stort mye å feste i...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet April 4, 2012 Forfatter Share Skrevet April 4, 2012 Det har snødd mye nå de siste to dagene, så må gjøre det beste ut av det Kan ikke klage egentlig når det er sol, blå himmel og bra temperatur, skikkelig bra påskevær Bilde av doggen også Norge i rødt, hvitt og blått Heheh, details Fant også et bilde av hvordan tanken så ut før jeg lima den Men jeg har fått et til problem, strømmen til alle tre dørene untatt førerdøra er kutta, så verken sentrallås, vindusheis eller ryggespeil fungerer Noen som har idéer? Modul ellerno som har kvelda? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet April 5, 2012 Forfatter Share Skrevet April 5, 2012 Kom på i går at pappa hadde Breyton Magic felger stående - 9" og 10" med 245 og 285 dekk, måtte selvfølgelig prøve dem på, legger ut bilder litt senere! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet April 5, 2012 Share Skrevet April 5, 2012 Er du født i -92 da? Prøvetia mi går ut 16.mai 2013, men har vel prikkene uansett....... 22.Des.91 Har mista lappen et par ganger, derfor jeg enda ikke er ferdig med prøvetida Uansett.. Ser meget bra ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet April 5, 2012 Forfatter Share Skrevet April 5, 2012 Ahaaa, såppas Takk takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet April 6, 2012 Share Skrevet April 6, 2012 De første prikkene dine forsvinner først i august 2013 ekke såå lenge til da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet April 6, 2012 Share Skrevet April 6, 2012 Hvordan kom du frem til 2013? :s Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå