APedersen Skrevet April 6, 2012 Forfatter Share Skrevet April 6, 2012 Fordi jeg fikk de to første prikkene på lettsykkel i 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet April 6, 2012 Share Skrevet April 6, 2012 Men da har du det problemet som jeg forklarte tidligere, at de 3 årene blir fornyet når du får flere prikker, så du mister ingen før du mister alle på en måte, alle blir beholdt til 3 år etter siste dagen du fikk prikker.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet April 6, 2012 Share Skrevet April 6, 2012 Der tar du nok feil tzunami er fra du skriver under på forlegget/betaler bota evt du får dommen i retten, det regnes fra. Ny bot blir ny sak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 6, 2012 Share Skrevet April 6, 2012 hver prikk varer i 3år, uavhengig av om du har fått fler i den perioden. Men om du passerer 8 prikker så mister du jo lappen... Etter at man får tilbake lappen er alle prikkene slettet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet April 6, 2012 Share Skrevet April 6, 2012 Er det det? var helt sikker på at prikkene ble fornyet jeg? men da har jeg jo nesten ingen prikker lenger! Heaven!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 6, 2012 Share Skrevet April 6, 2012 Prikkene blir ikke fornyet nei...hver prikk varer i tre år.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet April 7, 2012 Forfatter Share Skrevet April 7, 2012 Ja, se der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet April 8, 2012 Share Skrevet April 8, 2012 Flott bil du har, virkelig en stasvogn! Du skulle fått deg en skikkelig voks så vannet renner av bilen din, ser det henger godt på Bare ta kontakt vist du trenger hjelp på det området Håper å se deg på treff i bodø iløpe av våren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet April 9, 2012 Forfatter Share Skrevet April 9, 2012 Tusen takk Ja, skal polere og vokse litt nærmere sommeren, når er det treff? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet April 9, 2012 Forfatter Share Skrevet April 9, 2012 Prøvde på Breyton Magic felger, 9 og 10" med 285 og 245 foran, sitter bra på bilen om den blir litt lavere, men synes fortsatt style95 felgene er grommme Det har snødd mye i påska, håper sommeren kommer straks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marjooozz Skrevet April 9, 2012 Share Skrevet April 9, 2012 Hold deg til style 95 du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet April 9, 2012 Share Skrevet April 9, 2012 Du skulle bytta bil med meg du! civicen mot e34'n altså for jeg har blitt sykt keen på e34 stasjonsvogn nå! så blir nok ny bruks/vinterbil til høsten en gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet April 9, 2012 Forfatter Share Skrevet April 9, 2012 Hold deg til style 95 du Blir nok Style95, jeg synes personlig det er en av de grommeste hjula til E38, men selvølgelig, Rotiform hadde ikke skada Du skulle bytta bil med meg du! civicen mot e34'n altså for jeg har blitt sykt keen på e34 stasjonsvogn nå! så blir nok ny bruks/vinterbil til høsten en gang Heheh, tenker på å finne en Golf 1 over grensa å stance'e ut, bare til 4k ellerno, koster 1500kr for coilovers, og bare bengamala den, lavbudsjetts-stanceprosjekt Men ja, jeg liker de civicene da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet April 9, 2012 Share Skrevet April 9, 2012 Style95 + E38 = WIN! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet April 9, 2012 Share Skrevet April 9, 2012 kunne så jævlig tenkt meg Style 95, men finner jo ikke tak i det noen steder! Har lyst å bytte ut rs'ene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå