Gå til innhold

APedersen • OEM-Look E38 728i • E53 X5

Share

Anbefalte innlegg

Men da har du det problemet som jeg forklarte tidligere, at de 3 årene blir fornyet når du får flere prikker, så du mister ingen før du mister alle på en måte, alle blir beholdt til 3 år etter siste dagen du fikk prikker..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott bil du har, virkelig en stasvogn! :D Du skulle fått deg en skikkelig voks så vannet renner av bilen din, ser det henger godt på ;) Bare ta kontakt vist du trenger hjelp på det området :) Håper å se deg på treff i bodø iløpe av våren :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde på Breyton Magic felger, 9 og 10" med 285 og 245 foran, sitter bra på bilen om den blir litt lavere, men synes fortsatt style95 felgene er grommme :)

3lhsevtyjh9tsefdhvhg.jpg

x7sz96o3zliegbjuty6y.jpg

pjtdhej7rndvswacpa3f.jpg

r62s9tbr8negwhifgn5w.jpg

txhdtwjz07wo9w1ud6tb.jpg

gdurgdtizi711tt8tkh3.jpg

el7p5yzywb3hyg5evip0.jpg

5vkgc99m2wpidtcwbzk1.jpg

Det har snødd mye i påska, håper sommeren kommer straks :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hold deg til style 95 du ;)

Blir nok Style95, jeg synes personlig det er en av de grommeste hjula til E38, men selvølgelig, Rotiform hadde ikke skada :P

Du skulle bytta bil med meg du! civicen mot e34'n altså :P for jeg har blitt sykt keen på e34 stasjonsvogn nå! så blir nok ny bruks/vinterbil til høsten en gang ;)

Heheh, tenker på å finne en Golf 1 over grensa å stance'e ut, bare til 4k ellerno, koster 1500kr for coilovers, og bare bengamala den, lavbudsjetts-stanceprosjekt :P

Men ja, jeg liker de civicene da :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...