APedersen Skrevet April 9, 2012 Forfatter Share Skrevet April 9, 2012 Style95 + E38 = WIN! Sant kunne så jævlig tenkt meg Style 95, men finner jo ikke tak i det noen steder! Har lyst å bytte ut rs'ene... Njæ, er vanskelige å få tak i, men mener jeg har hørt at det ligger et par i Hauan på Fauske her med vinterdekk, skal høre med farsan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet April 10, 2012 Share Skrevet April 10, 2012 Njæ, er vanskelige å få tak i, men mener jeg har hørt at det ligger et par i Hauan på Fauske her med vinterdekk, skal høre med farsan Finn ut av det du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet April 10, 2012 Share Skrevet April 10, 2012 kunne så jævlig tenkt meg Style 95, men finner jo ikke tak i det noen steder! Har lyst å bytte ut rs'ene... fant mine på finn, ligger jevnlig felger der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet April 10, 2012 Forfatter Share Skrevet April 10, 2012 Ops, han hadde bare dekk, hehe Ja, er vel bare å følge med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet April 11, 2012 Forfatter Share Skrevet April 11, 2012 For å oppdatere litt i planene; Jeg har laga en handleliste på ting jeg skal begynne å bestille allerede i dag, det er for det meste bare småting, men småting som blir å gjøre bra forskjell Også litt understell og bremser, gleder meg allerede KOED: Bremseskiver bak - begge sider Klosser - begge sider Oransje sideblink Spreder - høyre side Stabstag - begge sider Styreledd - ene siden Toppdeksel tropp og + pol deksel (også under panser) Ny gummi til nøkkel Vindusviskere Ebay: Vindavvisere Borbet senterkopper Bakrutesenker Megalys eller Autolights: LED skiltlys som ikke gir feilmelding + bagasjeromslys i LED Oransje Lamin-x film I tillegg til disse tingene, lurer jeg på spacere bak, og instrumentringer evt i chrome som jeg lakkerer i sort, gir jo en kant rundt instumentene selv om den nødvendigvis ikke blir å vises så sinnsykt godt, liker bra detaljer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikWake Skrevet April 11, 2012 Share Skrevet April 11, 2012 Litt skeptisk til vindavvisere og bakrutesenker igrunn Hva har du tenkt å bruke Lamin-x på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet April 12, 2012 Forfatter Share Skrevet April 12, 2012 Nei, det er grisegromt når bilen er lav, da ser den enda lavere ut Blir i allefall vindavvisere, mulig bakrutesenker blir litt for mye da jeg skal kjøre original-clean stil på bilen Lamin-x skal jeg ha på blinklyset på facelift-lyktene mine, vet du om dem har det på megalys? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikWake Skrevet April 12, 2012 Share Skrevet April 12, 2012 Nei, det er grisegromt når bilen er lav, da ser den enda lavere ut Blir i allefall vindavvisere, mulig bakrutesenker blir litt for mye da jeg skal kjøre original-clean stil på bilen Lamin-x skal jeg ha på blinklyset på facelift-lyktene mine, vet du om dem har det på megalys? Bestill på ebay istedet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet April 12, 2012 Forfatter Share Skrevet April 12, 2012 Jojo, kan jo det Men om dem har på Megalys i Bodø er det ikke nøye hva det koster egentlig, er jo ikke helt syke priser uansett på det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet April 12, 2012 Forfatter Share Skrevet April 12, 2012 Lurer på om det hadde vært kult med slike emblemer også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 12, 2012 Share Skrevet April 12, 2012 hmhmhm...pappaen din..hadde han sånn effektanlegg på sin sjuer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet April 12, 2012 Share Skrevet April 12, 2012 Ser ut som bra planer du har Hvis du vurderer bakrutespoiler, så kan jeg anbefale denne selgern her på ebay: http://www.ebay.com/itm/PAINTED-BMW-E38 ... 4232wt_754 Jeg kjøpte av han. Bra finish og ferdig lakka til 700kr + mva levert til deg. Eneste en må passe på er montasje-tapen som følger med. Den er ikke så bra.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet April 13, 2012 Forfatter Share Skrevet April 13, 2012 hmhmhm...pappaen din..hadde han sånn effektanlegg på sin sjuer? Jepp, Supersprint Ser ut som bra planer du har Hvis du vurderer bakrutespoiler, så kan jeg anbefale denne selgern her på ebay: http://www.ebay.com/itm/PAINTED-BMW-E38 ... 4232wt_754 Jeg kjøpte av han. Bra finish og ferdig lakka til 700kr + mva levert til deg. Eneste en må passe på er montasje-tapen som følger med. Den er ikke så bra.. Tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet April 13, 2012 Forfatter Share Skrevet April 13, 2012 Noen som vet hvor man får tak i billige og bra vindusviskere? Biltema viskere passer ikke på E38 eller E34, jeg flytta over E34 viskerene til E38'n i sommer ellerno, men de er ferdige nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 13, 2012 Share Skrevet April 13, 2012 Lurer på å få ny potte på sjuern selv...hmm... Hvordan er lyden på supersprinten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå