Gå til innhold

APedersen • OEM-Look E38 728i • E53 X5

Share

Anbefalte innlegg

Style95 + E38 = WIN! :D

Sant :D

kunne så jævlig tenkt meg Style 95, men finner jo ikke tak i det noen steder! Har lyst å bytte ut rs'ene...

Njæ, er vanskelige å få tak i, men mener jeg har hørt at det ligger et par i Hauan på Fauske her med vinterdekk, skal høre med farsan ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å oppdatere litt i planene; Jeg har laga en handleliste på ting jeg skal begynne å bestille allerede i dag, det er for det meste bare småting, men småting som blir å gjøre bra forskjell :) Også litt understell og bremser, gleder meg allerede :D

KOED:

Bremseskiver bak - begge sider

Klosser - begge sider

Oransje sideblink

Spreder - høyre side

Stabstag - begge sider

Styreledd - ene siden

Toppdeksel tropp og + pol deksel (også under panser)

Ny gummi til nøkkel

Vindusviskere

Ebay:

Vindavvisere

Borbet senterkopper

Bakrutesenker

Megalys eller Autolights:

LED skiltlys som ikke gir feilmelding + bagasjeromslys i LED

Oransje Lamin-x film

I tillegg til disse tingene, lurer jeg på spacere bak, og instrumentringer evt i chrome som jeg lakkerer i sort, gir jo en kant rundt instumentene selv om den nødvendigvis ikke blir å vises så sinnsykt godt, liker bra detaljer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er grisegromt når bilen er lav, da ser den enda lavere ut :) Blir i allefall vindavvisere, mulig bakrutesenker blir litt for mye da jeg skal kjøre original-clean stil på bilen :P

Lamin-x skal jeg ha på blinklyset på facelift-lyktene mine, vet du om dem har det på megalys? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er grisegromt når bilen er lav, da ser den enda lavere ut :) Blir i allefall vindavvisere, mulig bakrutesenker blir litt for mye da jeg skal kjøre original-clean stil på bilen :P

Lamin-x skal jeg ha på blinklyset på facelift-lyktene mine, vet du om dem har det på megalys? :P

Bestill på ebay istedet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmhmhm...pappaen din..hadde han sånn effektanlegg på sin sjuer?

Jepp, Supersprint :)

Ser ut som bra planer du har :wink:

Hvis du vurderer bakrutespoiler, så kan jeg anbefale denne selgern her på ebay:

http://www.ebay.com/itm/PAINTED-BMW-E38 ... 4232wt_754

Jeg kjøpte av han. Bra finish og ferdig lakka til 700kr + mva levert til deg. Eneste en må passe på er montasje-tapen som følger med. Den er ikke så bra..

Tusen takk :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...