APedersen Skrevet April 13, 2012 Forfatter Share Skrevet April 13, 2012 Kan jo filme lyden da, men lyden er grommm, durer godt i huset når den står utafor på tomgang Den er jo lydløs med original eksosen, men det som også er bra er at det er nesten null lyd inni bilen! Lyden er litt vassere samt mye grommere enn med original eksosen, også ser det jo myye penere ut bl.a med "Supersprint" og logoen rissa inn i stussene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 13, 2012 Share Skrevet April 13, 2012 Er litt for lydløs ja... Men bråker den mye ved normal kjøring? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet April 13, 2012 Forfatter Share Skrevet April 13, 2012 Nei, er ikke mye bråk, helt perfekt lyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HagenJR Skrevet April 13, 2012 Share Skrevet April 13, 2012 Noen som vet hvor man får tak i billige og bra vindusviskere? Biltema viskere passer ikke på E38 eller E34, jeg flytta over E34 viskerene til E38'n i sommer ellerno, men de er ferdige nå Jeg kjøpte til E32, for de hadde ikke noe til E38 hos den lokale forhandleren var noen få cm forskjell på lengda på den ene iforhold til orginale som sto på, men det gikk fint Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet April 13, 2012 Forfatter Share Skrevet April 13, 2012 Ah, er det samme feste på E32 og E38? For Biltema passer ikke, men har ikke prøvd noen andre plasser da Og ser på KOED koster det 700,- for begge til E38, frister ikke....... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HagenJR Skrevet April 13, 2012 Share Skrevet April 13, 2012 Ah, er det samme feste på E32 og E38? For Biltema passer ikke, men har ikke prøvd noen andre plasser da Og ser på KOED koster det 700,- for begge til E38, frister ikke....... Tror jeg betalte 500,- for begge til min, og det var E32- viskere, samme innfestning, kun noen cm kortere den ene viskeren Tror det var bosch det jeg kjøpte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet April 13, 2012 Forfatter Share Skrevet April 13, 2012 Aha Hvor lenge varer dem da? Har aldri kjøpt nye viskere så vet ikke, vet jo ikke hvor mye det er verdt før jeg vet hvor lenge dem lever Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HagenJR Skrevet April 13, 2012 Share Skrevet April 13, 2012 Aha Hvor lenge varer dem da? Har aldri kjøpt nye viskere så vet ikke, vet jo ikke hvor mye det er verdt før jeg vet hvor lenge dem lever Ingen aning, første gang jeg skiftet viskere på E38'n er jo straks 3 år siden jeg kjøpte den nå, så de orginale BMW viskerne som sto på har ivertfall levvert varene sine bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet April 13, 2012 Forfatter Share Skrevet April 13, 2012 Ja, dem burde fungere bra for 700kr, men det er jo KOED, ikke sikker på om det er original BMW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet April 13, 2012 Forfatter Share Skrevet April 13, 2012 Nå har jeg oppdatert lista litt KOED: Bremseskiver bak begge sider - 1000kr Klosser begge sider - 500kr Oransje sideblink - 150kr Spreder høyre side - 500kr Styreledd ene siden - 300kr Toppdeksel tropp og + pol deksel (også under panser) - 50-100kr? Sum = 2500kr RBTuning: Stabstag begge sider - 1050,- EBAY: Vindavvisere - 150kr Bakrutesenker - 700kr MEGALYS eller Autolights: LED skiltlys som ikke gir feilmelding - 250kr Bagasjeromslys i LED - 150kr Oransje Lamin-x film Usikker: Instrumentringer i sort - 400kr - KOED Spacere?? - Ca 650kr - KOED Vindusviskere - 700kr - KOED Borbet centercap Ny gummi til nøkkel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet April 17, 2012 Forfatter Share Skrevet April 17, 2012 Nå har jeg fått gjort litt småtterier med bilen, holder på med å tilpasse subkasse så nå har jeg en midlertidig løsning: (Bildet er tatt før vask da som du sikkert ser) Jeg har lagt forsterkeren i hjulbrønnen, og bare forlenga kablene, bruker en 8" Kenwood sub nå. Som du ser trenger jeg vel ny bremseskive, og det er en av tingene som må byttes til EU-godkjenninga, ble rimelig glad når jeg regna ihop at det ikke ble mer enn 3000,- for alle delene jeg trenger Glad jeg hadde beskyttelsespray og teip på sist jeg stilla, vaska først over med Würth's bremserens XXL, tok av tapen og gjorde det samme + Würth's HHS 5000 og da kunne jeg bare gi fjæra fart rundt så snurra den litt videre, gikk som en drøm Her er feilene fra EU-kontrollen: Bestilte stabstagledd fra tyskland i går gjennom "remib" her på forumet, samme som jeg bestilte coiloverkittet fra, som da blir sendt i dag så får håpe jeg har dem til 1.mai Ellers har bilen tuklet litt med temperaturen og varmen i varmeapparatet, det var jo ikke verre enn at det var litt for lite kjølevæske, trodde ikke den var så innmari følsom, men nå vet jeg det Bra det ikke var noe mer arbeid! Så fikk jeg også justert ned bilen 40mm bak, så nå er den 10mm høyere bak i kanalen enn foran, så nå er det perfekt forhold egentlig, men den skal jo fortsatt 30mm lengre ned foran så da må den vel det samme bak, skal vel gå bra det Litt bilder Disse bildene er tatt før jeg stilla ned: Disse bildene er fra etter vask og nedjustering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikWake Skrevet April 17, 2012 Share Skrevet April 17, 2012 Litt lavere foran, så blir det bra vettu! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet April 17, 2012 Forfatter Share Skrevet April 17, 2012 Jada, skal ned 30mm Og delene jeg må bytte kommer jeg til å bytte bare jeg tar av hjulene foran, så da kan jeg faktisk bare slippe den ned i dag om så, men mangler fortsatt plate under bunnpanna så vet ikke om jeg tørr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikWake Skrevet April 17, 2012 Share Skrevet April 17, 2012 Jada, skal ned 30mm Og delene jeg må bytte kommer jeg til å bytte bare jeg tar av hjulene foran, så da kan jeg faktisk bare slippe den ned i dag om så, men mangler fortsatt plate under bunnpanna så vet ikke om jeg tørr Psst, bunnplate er oppskrytt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet April 17, 2012 Forfatter Share Skrevet April 17, 2012 Haha, tjaaaa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå