APedersen Skrevet April 18, 2012 Forfatter Share Skrevet April 18, 2012 Jo, det går jo faktisk an Vi får se, kan jo høre på en eller annen delebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet April 18, 2012 Share Skrevet April 18, 2012 Gromt:) ser barsk ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet April 19, 2012 Forfatter Share Skrevet April 19, 2012 Takk takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet April 21, 2012 Forfatter Share Skrevet April 21, 2012 Jeg har holdt på litt med subkassa, å korta den inn for at den skal passe helt inn i mellom baksetet og slik at jeg får elementet ut i skiposehullet: Brukte MS-40 for å lime/fuge der det trengtes Nå skal jeg bare fylle kassen med isolasjon og muligens lage et bassrefleksrør som går opp mot hatthylla og bare skru sammen Mulig jeg må vente med refleksrøret, men det går vel bra Og et bilde av bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet April 21, 2012 Forfatter Share Skrevet April 21, 2012 Nå har jeg oppdatert lista litt Bestilt: KOED: Bremseskiver bak begge sider - 1000kr Klosser begge sider - 500kr Spreder høyre side - 500kr Styreledd ene siden - 300kr Toppdeksel tropp og + pol deksel (også under panser) - 50-100kr RBTuning: Stabstag begge sider - 1050,- KOED: Oransje sideblink - 150kr EBAY: Vindavvisere - 150kr Bakrutesenker - 700kr MEGALYS eller Autolights: LED skiltlys som ikke gir feilmelding - 250kr Bagasjeromslys i LED - 150kr Oransje Lamin-x film Usikker: Instrumentringer i sort - 400kr - KOED Spacere?? - Ca 650kr - KOED Vindusviskere - 700kr - KOED Borbet centercap Ny gummi til nøkkel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iz4k Skrevet April 21, 2012 Share Skrevet April 21, 2012 likte ebay bestillinga veldig godt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet April 22, 2012 Forfatter Share Skrevet April 22, 2012 Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet April 22, 2012 Share Skrevet April 22, 2012 Har du undersøkt litermålet til det elementet der? det ligger faktisk ganske mye regning og tenking bak det å lage kasse til et element, enten den er lukket eller åpen, og hvor stort refleksrøret skal være, hvor langt osv, hvis man lager en kasse akkurat slik den bør være kan man få et "dårlig" element til å spille utrolig bra! har brukt ganske mange timer på å beregne hvordan kasse jeg skal lage til e39'n min, så anbefaler det å prøve å sjekke det litt opp for å utnytte elementet ditt så godt som mulig I tillegg ville jeg brukt mdf rundt hele kassa, men det er bare meg da ellers ser det ut som et bra stykke jobb som er gjort der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet April 22, 2012 Share Skrevet April 22, 2012 Gromt, men hva slags element er det? hvilke høytalere og forsterker skal du kjøre på oppsettet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet April 22, 2012 Forfatter Share Skrevet April 22, 2012 Har du undersøkt litermålet til det elementet der? det ligger faktisk ganske mye regning og tenking bak det å lage kasse til et element, enten den er lukket eller åpen, og hvor stort refleksrøret skal være, hvor langt osv, hvis man lager en kasse akkurat slik den bør være kan man få et "dårlig" element til å spille utrolig bra! har brukt ganske mange timer på å beregne hvordan kasse jeg skal lage til e39'n min, så anbefaler det å prøve å sjekke det litt opp for å utnytte elementet ditt så godt som mulig I tillegg ville jeg brukt mdf rundt hele kassa, men det er bare meg da ellers ser det ut som et bra stykke jobb som er gjort der! Hmmm, nei har ikke tenkt så mye på det, tenkte bare å få den til å passe helt inn i bagasjerommet, passer perfekt med skrå kasse når baksetet er ca like mange grader skrå på Hvordan oppsett skal du kjøre da? Har fylt kassa med isolasjon og satt på bakplata i dag, skal prøve å få lagt tøy på den i morgen, håper det blir bra Gromt, men hva slags element er det? hvilke høytalere og forsterker skal du kjøre på oppsettet? Er Magnat XTC 1200 element, og har en Magnat forsterker også Men er jo ikke noe problem å bytte ut element og forsterker nå som jeg har kassa bygd ferdig tilpassa bilen Har også lagt om og stilt ned bilen nå, har tatt noen bra bilder som jeg skal legge ut enten nå eller i morgen, har også skrudd den plata under helt fast med bolter, skiver og muttre så den ikke drar noe sted Så får jeg delene fra KOED forhåpentligvis i dag eller i morgen, nå begynner bilen å ta form Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet April 23, 2012 Forfatter Share Skrevet April 23, 2012 Bilder! Deilig å få på sommerfelgene, og deilig å kjøre lavt igjen Og ja, bilen er skitten på bildene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet April 23, 2012 Share Skrevet April 23, 2012 Looking good Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 23, 2012 Share Skrevet April 23, 2012 det var nice bilde...Men ta ett fra litt mer høyde, få med deg hele bilen frem til panser bakfra...og med utsikten...Det kan bli nice tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikWake Skrevet April 23, 2012 Share Skrevet April 23, 2012 Meget bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet April 23, 2012 Forfatter Share Skrevet April 23, 2012 Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå