Gå til innhold

APedersen • OEM-Look E38 728i • E53 X5

Share

Anbefalte innlegg

bra og få på felga igjen ja. har måtte utsette dekk kjøpet, så håper jeg får inn penger så jeg får bestilt meg ny tank og får bytta den nå til helga jeg, snakk om bortkasta penger :P men skal jaggu bli godt og kunne fylle full tank igjen, tror jeg har kjørt med lekk tank i et års tid nå :(

har du fått fjerna skiposen nå? fjerna min, satt med en 10mm skrue helt nederst bak armlene, fort gjort og fjerne ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så rå denne her ! :P

har nett fått coilovers til min nå. Er det Lowtec HiLow 9.2 du har? å var det sveisesett framme?

Venter bare på sommeren nå så jeg får bestilt meg noen nye felger!

Tusen takk! :D Ja, er 9.2, men ikke noe sveisesett her :) Hvordan felger planlegger du da?

bra og få på felga igjen ja. har måtte utsette dekk kjøpet, så håper jeg får inn penger så jeg får bestilt meg ny tank og får bytta den nå til helga jeg, snakk om bortkasta penger :P men skal jaggu bli godt og kunne fylle full tank igjen, tror jeg har kjørt med lekk tank i et års tid nå :(

har du fått fjerna skiposen nå? fjerna min, satt med en 10mm skrue helt nederst bak armlene, fort gjort og fjerne ;)

Hehe ja, glad jeg endelig kunne legge om!

Ja, virker som vi ikke er de eneste heller med lekk tank på E38, er irriterende, da den sitter midt under bilen og noe av de vanskeligste og komme til på, men min ble god i hvertall :)

Skal fjerne den i morgen, rista godt i det jævla dekslet som sitter der også, men er ikke noe problem å fikse, tror resultatet blir bra :P Har igjen nå å ha stoff på kassa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har nett fått coilovers til min nå. Er det Lowtec HiLow 9.2 du har? å var det sveisesett framme?

Tusen takk! :D Ja, er 9.2, men ikke noe sveisesett her :) Hvordan felger planlegger du da?

Ingen aning egentlig.. 19 eller 20 ", sugen på style 95 eg og, men virker som di er meget vanskelig å få tak i? Eller så blir det vell noen me kant vertfall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen aning egentlig.. 19 eller 20 ", sugen på style 95 eg og, men virker som di er meget vanskelig å få tak i? Eller så blir det vell noen me kant vertfall :)

Ja, dem er sjeldne :P Annet en Style95 er det vel multispoke og kant som er en vinner på E38 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tar litt tid å laste opp 14 speilrefleks bilder på tinypic as!

Noen bilder fra vask i går :P

2hqb14n.jpg

s66rna.jpg

1zoc7qb.jpg

25sssr5.jpg

Hater ventetiden på KOED, måtte vente i nesten 15 minutter i går for å finne ut at pakken ikke var sendt...................... Dem mangla det dekslet til plusspolen på motoren, synes dem skulle ringt å sagt i fra helst rett etter jeg bestilte på onsdag eller torsdag slik som GS bruker å gjøre :P Men men, får delene i løpet av uka

zxk214.jpg

Fjerna skiposen i dag, støvsuga bilen inkl. bagasjerommet, var litt spon der etter jeg testa subkassa uten stoff på selv om jeg hadde matter under, så vaska jeg brønnen og vurderer å lakkere :) Satte også inn den 8" Kenwood subben mellom setene der bak, og det rister faktisk litt i speilet nå til og med bare med den lille subben :)

Fikk også lagt om til sommersko på IX'n, går bare å venter på at lakkerer har tid å lakkere den :)

Og flere bilder selvfølgelig!

2yun6zo.jpg

ndwnqw.jpg

Rydda også hele garasjen i går sammen med martinwenberg :) Nå leter jeg bare etter sofa å ha her! :DGarasjelivet er helt konge

b6uele.jpg

op0ccx.jpg

Tidenes kjekkeste støvsuger :D

1zn8ohv.jpg

Hehe, forhåpentligvis midlertidig løsning, men bedre enn å ha forsterkeren andre plasser :D

2dvlw1g.jpg

14jx66f.jpg

35irndt.jpg

5bd0yq.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...