MeSs Skrevet April 23, 2012 Share Skrevet April 23, 2012 Spacere hadde gjort seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet April 23, 2012 Forfatter Share Skrevet April 23, 2012 Hehe, jeg har 12mm foran, men skulle hatt noe som 16 eller 18mm Men tror ikke det går å space mer uten valsing, bak er det ikke store plassen egentlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenTouring Skrevet April 23, 2012 Share Skrevet April 23, 2012 Fin bil! men ordner du ikke blandt annet det ene grøftlyset før bestilling av mye annet? ser tåkelysglasset høyreforan er knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet April 23, 2012 Forfatter Share Skrevet April 23, 2012 Takk skal du ha Hehe, det kommer enten i dag eller i morgen Bestilte selvfølgelig det sammen med det andre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinwenberg Skrevet April 23, 2012 Share Skrevet April 23, 2012 Ser faren din har noen gromme spacere i garasjen Veit du boltsirkelen på dem? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet April 23, 2012 Forfatter Share Skrevet April 23, 2012 Hehe ja, dem er 30mm Er til en Pontiac Firebird Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinwenberg Skrevet April 23, 2012 Share Skrevet April 23, 2012 hehe såppas Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet April 23, 2012 Share Skrevet April 23, 2012 Er så rå denne her ! har nett fått coilovers til min nå. Er det Lowtec HiLow 9.2 du har? å var det sveisesett framme? Venter bare på sommeren nå så jeg får bestilt meg noen nye felger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet April 23, 2012 Share Skrevet April 23, 2012 bra og få på felga igjen ja. har måtte utsette dekk kjøpet, så håper jeg får inn penger så jeg får bestilt meg ny tank og får bytta den nå til helga jeg, snakk om bortkasta penger men skal jaggu bli godt og kunne fylle full tank igjen, tror jeg har kjørt med lekk tank i et års tid nå har du fått fjerna skiposen nå? fjerna min, satt med en 10mm skrue helt nederst bak armlene, fort gjort og fjerne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet April 23, 2012 Forfatter Share Skrevet April 23, 2012 Er så rå denne her ! har nett fått coilovers til min nå. Er det Lowtec HiLow 9.2 du har? å var det sveisesett framme? Venter bare på sommeren nå så jeg får bestilt meg noen nye felger! Tusen takk! Ja, er 9.2, men ikke noe sveisesett her Hvordan felger planlegger du da? bra og få på felga igjen ja. har måtte utsette dekk kjøpet, så håper jeg får inn penger så jeg får bestilt meg ny tank og får bytta den nå til helga jeg, snakk om bortkasta penger men skal jaggu bli godt og kunne fylle full tank igjen, tror jeg har kjørt med lekk tank i et års tid nå har du fått fjerna skiposen nå? fjerna min, satt med en 10mm skrue helt nederst bak armlene, fort gjort og fjerne Hehe ja, glad jeg endelig kunne legge om! Ja, virker som vi ikke er de eneste heller med lekk tank på E38, er irriterende, da den sitter midt under bilen og noe av de vanskeligste og komme til på, men min ble god i hvertall Skal fjerne den i morgen, rista godt i det jævla dekslet som sitter der også, men er ikke noe problem å fikse, tror resultatet blir bra Har igjen nå å ha stoff på kassa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet April 23, 2012 Share Skrevet April 23, 2012 Nydelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet April 23, 2012 Share Skrevet April 23, 2012 Er så rå denne her ! har nett fått coilovers til min nå. Er det Lowtec HiLow 9.2 du har? å var det sveisesett framme? Venter bare på sommeren nå så jeg får bestilt meg noen nye felger! Tusen takk! Ja, er 9.2, men ikke noe sveisesett her Hvordan felger planlegger du da? Ingen aning egentlig.. 19 eller 20 ", sugen på style 95 eg og, men virker som di er meget vanskelig å få tak i? Eller så blir det vell noen me kant vertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet April 24, 2012 Forfatter Share Skrevet April 24, 2012 Nydelig Takk takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet April 24, 2012 Forfatter Share Skrevet April 24, 2012 Er så rå denne her ! har nett fått coilovers til min nå. Er det Lowtec HiLow 9.2 du har? å var det sveisesett framme? Venter bare på sommeren nå så jeg får bestilt meg noen nye felger! Tusen takk! Ja, er 9.2, men ikke noe sveisesett her Hvordan felger planlegger du da? Ingen aning egentlig.. 19 eller 20 ", sugen på style 95 eg og, men virker som di er meget vanskelig å få tak i? Eller så blir det vell noen me kant vertfall Ja, dem er sjeldne Annet en Style95 er det vel multispoke og kant som er en vinner på E38 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet April 24, 2012 Forfatter Share Skrevet April 24, 2012 Det tar litt tid å laste opp 14 speilrefleks bilder på tinypic as! Noen bilder fra vask i går Hater ventetiden på KOED, måtte vente i nesten 15 minutter i går for å finne ut at pakken ikke var sendt...................... Dem mangla det dekslet til plusspolen på motoren, synes dem skulle ringt å sagt i fra helst rett etter jeg bestilte på onsdag eller torsdag slik som GS bruker å gjøre Men men, får delene i løpet av uka Fjerna skiposen i dag, støvsuga bilen inkl. bagasjerommet, var litt spon der etter jeg testa subkassa uten stoff på selv om jeg hadde matter under, så vaska jeg brønnen og vurderer å lakkere Satte også inn den 8" Kenwood subben mellom setene der bak, og det rister faktisk litt i speilet nå til og med bare med den lille subben Fikk også lagt om til sommersko på IX'n, går bare å venter på at lakkerer har tid å lakkere den Og flere bilder selvfølgelig! Rydda også hele garasjen i går sammen med martinwenberg Nå leter jeg bare etter sofa å ha her! Garasjelivet er helt konge Tidenes kjekkeste støvsuger Hehe, forhåpentligvis midlertidig løsning, men bedre enn å ha forsterkeren andre plasser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå