hermanoo90 Skrevet Mai 6, 2012 Share Skrevet Mai 6, 2012 Grattis med godkjenning! Alltid en deilig følelse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mai 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2012 Takk takk! Ja, så absolutt :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mai 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2012 Har oppdatert lista over ting jeg skal gjøre nå Bremseskivene skal sendes tilbake så blir det muligens nye skiver om en stund, men når jeg sender skivene tilbake så får jeg 1200kr til gode Tenker 20/25mm spacere foran, så flytter jeg bare 12mm spacerne jeg har foran - bak, vet ikke om det går engang, men er for langt inn foran KOED: Oransje sideblink - 150kr En spreder til - 600 - KOED Plusspoldeksel på motor Spacere - 20/25mm foran - Ca 650kr - KOED Vindusviskere - 700kr - KOED EBAY: Vindavvisere - 150kr Bakrutesenker - 700kr Gummi til nøkkel Borbet centercap MEGALYS eller Autolights: LED skiltlys som ikke gir feilmelding - 250kr Bagasjeromslys i LED - 150kr Oransje Lamin-x film GS: Fjærbenstag? - 1750,- - Lage selv? Andre ting: Få lakkert opp frontfanger Fjerne rust i høyre hjulbue bak Justerbare topplagre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinwenberg Skrevet Mai 7, 2012 Share Skrevet Mai 7, 2012 Kan sikkert lage staget på skolen til deg jeg Ikke noe stress å lage det, spar pengene du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mai 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2012 Nice! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
theEP Skrevet Mai 8, 2012 Share Skrevet Mai 8, 2012 Gummi til nøkkel - dette kjøpte jeg på ebay til ca 7 kroner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mai 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2012 Seriøst??? Link Var kanskje på din tråd jeg så det om jeg ikke tar feil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Mai 8, 2012 Share Skrevet Mai 8, 2012 Hvordan ser det ut med bakrutesenker? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mai 8, 2012 Share Skrevet Mai 8, 2012 gjorde det samme jeg og, billig gummi på ebay, enkelt å bytte men min ble veldig fort utslitt :/ skulle gjerne hatt i plast jeg, med bmw-logo i farger eller noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mai 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2012 Hvordan ser det ut med bakrutesenker? Finnes jo mange forskjellige bakrutesenkere, men skal se om jeg finner et bilde som viser det bra gjorde det samme jeg og, billig gummi på ebay, enkelt å bytte men min ble veldig fort utslitt :/ skulle gjerne hatt i plast jeg, med bmw-logo i farger eller noe Ahaa, men er jo bare å handle 10stk da Ja, det hadde sikkert vært stilig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mai 8, 2012 Share Skrevet Mai 8, 2012 Skal bestille meg noen flere tenker jeg, og så fant jeg noen stickers som skal passe over, så kanskje jeg får prøve det http://www.ebay.com/itm/11mm-Car-Remote ... 20&vxp=mtr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mai 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2012 Men tror jeg dropper bakrutesenk og prioriterer andre ting først, blir kanskje kun vindavvisere Blir litt mye med bakrutesenk og vindavvisere da jeg skal kjøre mest mulig originalt stuk på bilen Har jo vurdert trunk lip også, men misliker alt av ekstra plast på biler Lista over planer er enda stor så har masse ting som kan prioriteres før bakrutesenk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mai 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2012 Skal bestille meg noen flere tenker jeg, og så fant jeg noen stickers som skal passe over, så kanskje jeg får prøve det http://www.ebay.com/itm/11mm-Car-Remote ... 20&vxp=mtr Ahaa, tror du dem sitter godt på da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mai 8, 2012 Share Skrevet Mai 8, 2012 nei egentlig ikke og er litt skeptisk mtp trykkefunksjonen men er jo ikke mange kronene så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mai 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2012 Hehe, jepp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå