Gå til innhold

APedersen • OEM-Look E38 728i • E53 X5

Share

Anbefalte innlegg

Heheh, er faktisk bare maks 1,5cm mellom kanten på skjermen og dekket, men skal fortsatt prøve 12mm spacerne jeg har foran en dag det er bra vær ute, er fullt i garasjen akkurat nå så :P

Skulle vel egentlig hatt seg en vals, men vet ikke hvor lyst jeg har til å ødelegge skjermbuene på denne bilen :-k

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå når jeg kjørte til skolen (32km), nullstilte jeg kjørecomputeren når jeg startet for å se på forbruket, så kjørte jeg på cruicecontrol hele stortsett hele veien og fikk 0,89 på mila! Positivt overasket :)

Da er det 0,89 på langkjøring og ca 1,4 på bykjøring :P

7t0bk5zo7ceqtedo0eol.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heheh, er faktisk bare maks 1,5cm mellom kanten på skjermen og dekket, men skal fortsatt prøve 12mm spacerne jeg har foran en dag det er bra vær ute, er fullt i garasjen akkurat nå så :P

Skulle vel egentlig hatt seg en vals, men vet ikke hvor lyst jeg har til å ødelegge skjermbuene på denne bilen :-k

Skjermer er til for å valses. Er jo bare salt- og sandoppsamlere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe ja, er litt lavere temperaturer her i nord skjønner du :P

Men vi hadde 16 grader på 16.mai :)

qel8xohhb6c83fdo3zxi.jpg

Har bilde av når bilen hadde runda 295k :( Glemte å legge det ut

pb6um0nawl79u28ooudx.jpg

Her er også et bilde av bobbla til en kompis som ikke er mer enn et par cm over bakken bak, skal senkes mer foran straks :)

yj8322q73dk3qb4lx7ef.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rå bil, anbefaler deg å sjekke speedoen mot Gps.. har samme forbruks måler osv i E39, å det er ikke rett på noen måte.

Full full tank og regn ut i forhold til kjørte km, når du VET at km telleren er riktig :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...