APedersen Skrevet Mai 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2012 Heheh, er faktisk bare maks 1,5cm mellom kanten på skjermen og dekket, men skal fortsatt prøve 12mm spacerne jeg har foran en dag det er bra vær ute, er fullt i garasjen akkurat nå så Skulle vel egentlig hatt seg en vals, men vet ikke hvor lyst jeg har til å ødelegge skjermbuene på denne bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mai 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2012 Nå når jeg kjørte til skolen (32km), nullstilte jeg kjørecomputeren når jeg startet for å se på forbruket, så kjørte jeg på cruicecontrol hele stortsett hele veien og fikk 0,89 på mila! Positivt overasket Da er det 0,89 på langkjøring og ca 1,4 på bykjøring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikWake Skrevet Mai 21, 2012 Share Skrevet Mai 21, 2012 Heheh, er faktisk bare maks 1,5cm mellom kanten på skjermen og dekket, men skal fortsatt prøve 12mm spacerne jeg har foran en dag det er bra vær ute, er fullt i garasjen akkurat nå så Skulle vel egentlig hatt seg en vals, men vet ikke hvor lyst jeg har til å ødelegge skjermbuene på denne bilen Skjermer er til for å valses. Er jo bare salt- og sandoppsamlere... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mai 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2012 Haha jaa, har en del rust i høyre bue bak så det må vel fikses på et vis uansett, så er vel bare å valse vekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Mai 21, 2012 Share Skrevet Mai 21, 2012 Burde fikses før eventuel valsing da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mai 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2012 Jojo selvfølgelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mai 21, 2012 Share Skrevet Mai 21, 2012 Valsing er jo kun å massere, noe alt og alle har godt av i blant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mai 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2012 Haha, ja skal jo ikke valse vekk hjulbuene heller, er jo bare ulitt massering som du sier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mai 21, 2012 Share Skrevet Mai 21, 2012 Det hører med det ja lurer på om jeg skal massere mine litt mer også, men ta deg god tid så du slipper at du sprekker opp lakken! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mai 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2012 Nice Ja, har en kompis med vals 6mil unna så skal høre med han Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krini94 Skrevet Mai 22, 2012 Share Skrevet Mai 22, 2012 Råeste E38 jeg har sett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mai 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2012 Tusen takk!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mai 22, 2012 Share Skrevet Mai 22, 2012 la merke til at det står +7,5 i instrumentet, fælt så kaldt dere har det a? vi hadde 22 grader i går vi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mai 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2012 Hehe ja, er litt lavere temperaturer her i nord skjønner du Men vi hadde 16 grader på 16.mai Har bilde av når bilen hadde runda 295k Glemte å legge det ut Her er også et bilde av bobbla til en kompis som ikke er mer enn et par cm over bakken bak, skal senkes mer foran straks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Mai 22, 2012 Share Skrevet Mai 22, 2012 Rå bil, anbefaler deg å sjekke speedoen mot Gps.. har samme forbruks måler osv i E39, å det er ikke rett på noen måte. Full full tank og regn ut i forhold til kjørte km, når du VET at km telleren er riktig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå