APedersen Skrevet Mai 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2012 Da har jeg sendt den andre gobilen på lakkering i dag, så får jeg håpe den blir ferdig fort så jeg får litt penger i kassa til å gjøre det som trengs med 7ern Men blir å savne E34'n da, har tross alt hadd den i over 2 år... Bare et random bilde av det lille vi hadde av sol i dag, drittlei av pissvær nå!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mai 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2012 Nei, fy faen nå snør det faktisk her på Fauske, 2,5 grader har det vært i dag! Like før jeg flytter as Tok bilde i går når det snødde, hagler noe sinnsykt til tider også Sinnsyk utsikt her! Skulle tatt et panorama bilde av den plassen faktisk High and low Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
r_tranoe Skrevet Mai 30, 2012 Share Skrevet Mai 30, 2012 Vil bare tilføye en gang til at du har ei herlig tralle der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Mai 30, 2012 Share Skrevet Mai 30, 2012 Har hatt 30+ her vi lite deilig sjø Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mantis Skrevet Mai 30, 2012 Share Skrevet Mai 30, 2012 Fin bil du har Får mer og mer sansen for E38 og kunne godt tenkt meg en. Synd de koster litt dersom man skal ha litt motor og under 200.000 på telleren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Mai 30, 2012 Share Skrevet Mai 30, 2012 Studerte bilen din på avstand da du passerte Friskhuset i går ettermiddag. Så fantastisk bra ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mai 31, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2012 Vil bare tilføye en gang til at du har ei herlig tralle der Tusen takk! Alltid like hyggelig med slike kommentarer Har hatt 30+ her vi lite deilig sjø Bah!!! Sykt urettferdig, nå fortjener vi 30+ noe sykt her oppe etter sny på 31.mai og nå var det 1cm snø på biltaket, er jo faktisk helt sykt 2+, jippi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mai 31, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2012 Fin bil du har Får mer og mer sansen for E38 og kunne godt tenkt meg en. Synd de koster litt dersom man skal ha litt motor og under 200.000 på telleren. Tusen takk! Ja, sanne ord Studerte bilen din på avstand da du passerte Friskhuset i går ettermiddag. Så fantastisk bra ut! Tusen takk! Gøy å høre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 31, 2012 Share Skrevet Mai 31, 2012 Global oppvarming sucks... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mai 31, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2012 Hahaha ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Juni 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2012 Snøen er heldigvis borte nå og det ser ikke ut som den kommer tilbake, vi har hatt mye bra vær i det siste så har kjørt mye med takluka helt åpen Bare synd at det er kun førervinduet som fungerer nå, må vel begynne å feilsøke på det snart... Men har også tenkt på at jeg har lyst å lakkere bremsecalipperne i en sprek farge, evt pulverlakkering faktisk Jeg har enda ikke fått sprederen og sideblink fra koed, håper dem kommer snart... Har ikke så mye å skrive om i grunn, men har fortsatt mye igjen å gjøre på bilen så det blir vel update så snart som noe skjer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juni 5, 2012 Share Skrevet Juni 5, 2012 Vurderer lakk av caliptere selv, men trenger man varmebestandig lakk da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet Juni 5, 2012 Share Skrevet Juni 5, 2012 Vurderer lakk av caliptere selv, men trenger man varmebestandig lakk da? Det vil jeg tro! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Juni 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2012 Ja, calipperne blir jo temperatur på da Hvordan farge hadde du tenkt da? Mine er jo lakkert sort metallic, men lakken er dårlig så vurderer en oppussing av dem Men skulle ha hatt en litt sprek farge så dem hadde vistes gjennom felgene Stemningsbilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juni 5, 2012 Share Skrevet Juni 5, 2012 Ja, er jo det man sier iallefall, tenker bare på hvilken varmeutvikling det vil bli i bremser sånn til vanlig kjøring? Det er litt hemmelig foreløpig, men skal få litt details på bilen nå tenker jeg, så må jo matche! selv om det ikke er noen gromme bremser akkurat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå