316 Skrevet April 28, 2011 Share Skrevet April 28, 2011 Regner med at jeg er der i god tid. To biler fra Elverum. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet April 29, 2011 Share Skrevet April 29, 2011 Vi blir vel en del biler fra gjøvik tipper jeg. men antall er uvist enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zun Skrevet April 29, 2011 Share Skrevet April 29, 2011 Prøver å få meg fri fra jobb i morra, skriver her i kveld om hvordan det blir med biler fra Moelv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet April 29, 2011 Share Skrevet April 29, 2011 Prøver å få meg fri fra jobb i morra, skriver her i kveld om hvordan det blir med biler fra Moelv skal vi fra gjøvik møte dere i moelven da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NA Skrevet April 29, 2011 Forfatter Share Skrevet April 29, 2011 Dere som er på fjasboka får melde i fra til lillehammer gjengen For de som ikke har fått med seg tid og sted: Tenkte å møte på vikingskipet kl 09:30. De forrige gangene vi har prøvd det har det såklart vært arrangemang der, så i reserveplan kan vi da ha enten dekkpartner eller biltilsynet rett over gata for vikingskipet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet April 29, 2011 Share Skrevet April 29, 2011 Dere som er på fjasboka får melde i fra til lillehammer gjengen For de som ikke har fått med seg tid og sted: Tenkte å møte på vikingskipet kl 09:30. De forrige gangene vi har prøvd det har det såklart vært arrangemang der, så i reserveplan kan vi da ha enten dekkpartner eller biltilsynet rett over gata for vikingskipet. har lagt ut i tråden vi har der, får snart melde deg inn nå synes jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet April 29, 2011 Share Skrevet April 29, 2011 Tror ikke det er noen arrangementer der i morgen. TG er jo avsluttet, og russen får ikke lov til å feire på tomta der mer så det bør være ryddet opp etter TG der nå. Men man vet aldri, kan være noe campingjævelskap. 02'n har faktisk prestert å bli dekt av pollenstøv mens den har stått i garasjen, så det får bare være sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
monsbakken Skrevet April 29, 2011 Share Skrevet April 29, 2011 hvor kjører dere ? vanlig e6 ? tenker på alt veiarbeid osv ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet April 29, 2011 Share Skrevet April 29, 2011 Det er ikke så galt å kjøre der nå, egentlig. Sist jeg kjørte der gikk det fint i allefall. Det kan hende det ikke er helt ideelt for folk med lavprofildekk men. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
monsbakken Skrevet April 29, 2011 Share Skrevet April 29, 2011 har 305-25/20 så derfor jeg lurer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet April 29, 2011 Share Skrevet April 29, 2011 Hoho, da skulle du hatt nylagt flystripe du da aller helst ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
monsbakken Skrevet April 29, 2011 Share Skrevet April 29, 2011 Tenker vi gir det forsøket jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet April 29, 2011 Share Skrevet April 29, 2011 Vi blir 5 biler som venter på Shell Kløfta helt nede ved E6. Står der fra litt over 10 ca. Slenger oss bare på når vi ser folket glir forbi. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet April 29, 2011 Share Skrevet April 29, 2011 Ikke noe råkjøring da folkens, ta hensyn til at jeg har en førti år gammel bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet April 29, 2011 Share Skrevet April 29, 2011 Det er vårmarked på Vikingskipet i morgen. Så kanskje like greit å møte opp på andre siden av veien. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå