francez Skrevet April 19, 2011 Share Skrevet April 19, 2011 Har ett sett med 19" som jeg bruker på e46'en, tenkte jeg skulle slenge dem over på e39'en nå som sommeren snart er her. Vil dette gå finfint eller? Tenker da på innpress og navstørrelse? Boltsirkel går vel fint overens? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet April 19, 2011 Share Skrevet April 19, 2011 Mulig du må ha sentreringsringer, men du må iallefall ha 2-3 cm spacere forann og bak...kanskje mer..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
francez Skrevet April 19, 2011 Forfatter Share Skrevet April 19, 2011 Såpass... For jeg har fått kappa 3cm på bakfelgene iom at de stakk altfor langt ut på e46'en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
francez Skrevet April 19, 2011 Forfatter Share Skrevet April 19, 2011 Altså fått planslipt 3cm av innpresset, om du skjønner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*MrB* Skrevet April 19, 2011 Share Skrevet April 19, 2011 E39 har større nav, så felgene går kun på om du hadde senterringer på E46. Forresten hørtes det litt snodig ut å dreie av anleggsflaten for å minske ET på felgen. Du risikerer at hjulboltene kommer for langt inn (om du bruker de samme), og muligens også at du dreier bort skulderen til boltehodene i felgen. 3cm er jo mye. Felgene hadde jo tydligvis 5-serie ET i utgangspunktet da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
francez Skrevet April 19, 2011 Forfatter Share Skrevet April 19, 2011 Hadde ikke senterringer nei Når det gjelder boltene så fikk jeg produsert nye bolter i rett lengde med rett kon, selvfølgelig Når du sier skulderen, mener du da konet i felgen? Det ble kontrollert at det var nok gods i felg før det ble dreid bort noe som helst . Men hvis e39 har større nav så er det vel ikke mye å gjøre med det . Kjipt som fy egentlig for 19" som fulgte med bilen når jeg kjøpte den er IKKE min stil ET på felgene har jeg ikke sjekket, men valget var enten å valse eller å få dreid anleggsflaten ned, enkleste, og faktisk billigeste ble å ta felgene. Har funket fint i 2 år da . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå