Kennethe34 Skrevet April 20, 2011 Skrevet April 20, 2011 Som topic. Har ett ESS kit med powerdyne kompressor. Har forsøkt å googla, men fant ikke ett godt bilde av reimføringer
Magnus M Skrevet April 20, 2011 Skrevet April 20, 2011 Dette er til M54, men det skal vel ikke være de helt store forskjellene der.
S.Hafsmo Skrevet April 20, 2011 Skrevet April 20, 2011 Er det powerdyne med intern reimdrift? Er det en vakumslange på sugesiden av kompressoren din?
Kennethe34 Skrevet April 20, 2011 Forfatter Skrevet April 20, 2011 Denne har egen reim til kompressoren, har ett dobbelt reimhjul som skal monteres på veiva. Usikker på om det er intern reimdrift. står ikke noe vakuumnippel på selve kompressoren nei. Er en bd11a btw.
S.Hafsmo Skrevet April 20, 2011 Skrevet April 20, 2011 Er det ikke noe vakumnippel på "sugerøret" heller? altså mellom kompressor og LMM?
Kennethe34 Skrevet April 20, 2011 Forfatter Skrevet April 20, 2011 Jo, er det men den ser veldig hjemmesnekra ut.. Den er vel til veivhusventilasjon, men tenker jeg driter i det og kjører på med catchtank. Etter litt googling så har min kompressor intern reimdrift også
Robin L Skrevet April 21, 2011 Skrevet April 21, 2011 dobbelt hjul på veiva og egen reim ja. ligger noen motorbilder på posten min i signaturen. ser kanskje ikke så mye men... b25 du bygger på eller? mye effekt får man av de egentlig? edit: leste litt fort jeg. så at du viste dette.. .
S.Hafsmo Skrevet April 21, 2011 Skrevet April 21, 2011 Er det noen av dere som har lyst til å måle diameter på stussen vakumslangen skal tres på? Sitter og skal bestille noen slanger, og jeg glemte selvfølgelig å måle stussen før jeg dro hjemmefra. Antar det er tilnærmet samme diameter på mitt kit.
Robin L Skrevet April 21, 2011 Skrevet April 21, 2011 er det vakumslangen til som går innpå etter lmm du tenker på??? det som kommer fra under innsuget? (er til veivhusventilasjon eller noe sånn den? ) jeg holdtpå å styra med denne tidligere. husker jeg ikke feil så er den 20mm, men kan dobbeltsjekke om du vil??
S.Hafsmo Skrevet April 21, 2011 Skrevet April 21, 2011 etter LMM ja. mellom lmm og kompressor, skal gå til veivhusventilasjon. 20mm? hørtes mye ut, men det er vel ikke usannsynlig. Du mener vel ikke utvendig diameter på slangen nå? Er ihvertfall innvendig D på slange, eller utvendig på stuss som er viktigst.
Robin L Skrevet April 21, 2011 Skrevet April 21, 2011 Kan gå ut å sjekke etterpå jeg. Den står innpå slangen mellom lmm og kompressoren ja. Hvor er denne slangen på 8erene da? Er det den som står på toppen av innsugsbelgen? Kan måle på m62n og om du vil.
S.Hafsmo Skrevet April 21, 2011 Skrevet April 21, 2011 M62 har vel ikke noe vakumuttak eller slanger originalt? på min ble ihvertfall membranplaten i bakkant byttet ut til fordel for en modifisert med uttak for vakum.
Robin L Skrevet April 24, 2011 Skrevet April 24, 2011 sorry, jeg glemte det helt. men løper ut å måler nå jeg edit: det er to slanger som går innpå mellom lmm og kompressoren. det er laget en "y" av dette røret for å koble sammen rørene. stålrøret her er 20-mm. så indre diameter på de gummislangene er rett over 20mm. stussen på belgen på kompressoren er ca 23mm. er klemt til med slangeklemmer
S.Hafsmo Skrevet April 24, 2011 Skrevet April 24, 2011 Da tror jeg nesten røret på min må være rundt 20mm. ikke noe større enn det ihvertfall. Takker og bukker!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå