Gå til innhold

Noen somhar bilder av reimføringer M50 med kompressor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Denne har egen reim til kompressoren, har ett dobbelt reimhjul som skal monteres på veiva. Usikker på om det er intern reimdrift. står ikke noe vakuumnippel på selve kompressoren nei. Er en bd11a btw.

Skrevet

Jo, er det men den ser veldig hjemmesnekra ut.. :P

Den er vel til veivhusventilasjon, men tenker jeg driter i det og kjører på med catchtank.

Etter litt googling så har min kompressor intern reimdrift også ;)

Skrevet

dobbelt hjul på veiva og egen reim ja. ligger noen motorbilder på posten min i signaturen. ser kanskje ikke så mye men... b25 du bygger på eller? mye effekt får man av de egentlig?

edit: leste litt fort jeg. så at du viste dette.. . ;)

Skrevet

Er det noen av dere som har lyst til å måle diameter på stussen vakumslangen skal tres på?

Sitter og skal bestille noen slanger, og jeg glemte selvfølgelig å måle stussen før jeg dro hjemmefra. Antar det er tilnærmet samme diameter på mitt kit.

Skrevet

er det vakumslangen til som går innpå etter lmm du tenker på??? det som kommer fra under innsuget? (er til veivhusventilasjon eller noe sånn den? )

jeg holdtpå å styra med denne tidligere. husker jeg ikke feil så er den 20mm, men kan dobbeltsjekke om du vil??

Skrevet

etter LMM ja. mellom lmm og kompressor, skal gå til veivhusventilasjon. 20mm? hørtes mye ut, men det er vel ikke usannsynlig. Du mener vel ikke utvendig diameter på slangen nå? Er ihvertfall innvendig D på slange, eller utvendig på stuss som er viktigst.

Skrevet

Kan gå ut å sjekke etterpå jeg. Den står innpå slangen mellom lmm og kompressoren ja. Hvor er denne slangen på 8erene da? Er det den som står på toppen av innsugsbelgen? Kan måle på m62n og om du vil.

Skrevet

M62 har vel ikke noe vakumuttak eller slanger originalt? på min ble ihvertfall membranplaten i bakkant byttet ut til fordel for en modifisert med uttak for vakum.

Skrevet

sorry, jeg glemte det helt. men løper ut å måler nå jeg :D

edit:

det er to slanger som går innpå mellom lmm og kompressoren. det er laget en "y" av dette røret for å koble sammen rørene. stålrøret her er 20-mm. så indre diameter på de gummislangene er rett over 20mm. stussen på belgen på kompressoren er ca 23mm. er klemt til med slangeklemmer

3os8dir6moj4fv8anabt.jpg

6lo4v786fcuednjhtx0n.jpg

8z5jw3r3g3mi9q487ezr.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...