Gå til innhold

Mudbug's E39 520IA 00'- Tomgang ventil regulator.


mudbug
 Share

Anbefalte innlegg

Høres ut som det ja, når jeg subba istykker min så begynte den å hoppe litt opp og ned i temp, før den låste seg på -40 :P

lyktehuset hans er jo vanlig faceliftlamper fra hella. hvis du tenker på us blinkerne så er det kodet bare ;)

Oki skal sjekke hva som er gale :)

hva er best av frontlykter?

er vel xenon teknik som skal brukes? eller halogen teknik?

(har skummelt lite peiling på frontlykte)

(skal slutte å spør her)

Xenon lys gir mye bedre lys enn halogen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 302
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

hva er best av frontlykter?

er vel xenon teknik som skal brukes? eller halogen teknik?

(har skummelt lite peiling på frontlykte)

(skal slutte å spør her)

Neinei, ikke slutt å stille spørsmål...da er det ingen som får greie på noe som helst :)

Xenon gir jo best lys, men derosm du skal ha ettermontere det på en bil, husk at du må ha nivåregulering av lyktene, samt lyktespyling. Det er et helvete å møte biler med uoriginal xenon som ikke er justert...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Etter mange måneder med feilsøking fikk jeg løst problem med S-sport mode som blinket på speedometer. Bilen rpm gikk opp og ned. Bilen giret opp og ned selv.

Jeg fant ut tilslutt at det var EGS ECU som var feil. Jeg reprogrammert samme software på ecu. Jeg fikk sammen feil. Jeg kjøpte brukt EGS Ebay- 620 kr og oppdaterte til nyeste software. Problemet er løst :D:beer: . Noe bilder mens jeg oppdaterte software til girkassen.

WP_000123.jpg

WP_000125.jpg

WP_000120.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Stilig! Hvordan vil det fungere i praksis? Må man vri om nøkkelen 2 hakk, og så trykke på kappen? Eller er det bare å ha nøkkelen i tenninga?

Nei! Du må ha nøkkel i posisjon 2. Det er samme for E90. Du må trykke nøkkelen inn og trykker på knapp. Det er ikke vits, men men kjekt å ha :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så med andre ord "mer" jobb å starte bilen, hehe. Kult prosjekt uansett ;) Lykke til, spent på resultatet!

Riktig "mer jobb" ja :D. Du må lade opp nøkkelen. Du kan enten vri og starter bilen ellers vrir til posisjon II og trykker på knappen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...