vktdaniel Skrevet Desember 15, 2011 Share Skrevet Desember 15, 2011 hei jeg lurer på hva slags program du bruker til og aktivere folov me home ligts på e39 for jeg skulle sette tiden til 90 s progman ekunder da de ikke funket etter på og jeg brukte sss går det an og bruke ncs ekpert og taste in en kode og eventuelt ka er den koden. takker for svar i forkant. hilsen daniel Hei! Har du prøvd å aktivere Follow me home med en flash i fjernlys når du tar ut nøkkelen???? Ellers du kan bruke NSC Expert program. Men som jeg har sagt tidligere at dette programmet må en ha respekt for, veldig farlig hvis en kan ikke så godt. Men det er avhengig av LCM modul også. Ved hjelp av NSC expert skal følgende funskjon må aktivere : HEIMLEUCHTEN Follow me home med opsjon 2 wert_02 HEIMLEUCHTEN_AL Follow me home nærlys aktiv HEIMLEUCHTEN_KL58G Follow me home interiørlys aktiv HEIMLEUCHTEN_KZL Follow me home skiltlys aktiv HEIMLEUCHTEN_NSW Follow me home tåkelys aktiv HEIMLEUCHTEN_SL_H Follow me homw parklys bak aktiv HEIMLEUCHTEN_SL_V Follow me home parklys front aktiv Hvilken model E39 har du??? det med og aktivere folow me home gjør du det i sss progman det jeg gjorde hvar og sette den på 90 sekunder inne på sss men hvis det er 2 steder inne på sss så er svare nei før jeg satte dette ned til 90s. sto den på 140. og da funket di men ikke etterpå har også prøvd og sette di tilbake men det gikk heler ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vktdaniel Skrevet Desember 15, 2011 Share Skrevet Desember 15, 2011 hei jeg lurer på hva slags program du bruker til og aktivere folov me home ligts på e39 for jeg skulle sette tiden til 90 s progman ekunder da de ikke funket etter på og jeg brukte sss går det an og bruke ncs ekpert og taste in en kode og eventuelt ka er den koden. takker for svar i forkant. hilsen daniel Hei! Har du prøvd å aktivere Follow me home med en flash i fjernlys når du tar ut nøkkelen???? Ellers du kan bruke NSC Expert program. Men som jeg har sagt tidligere at dette programmet må en ha respekt for, veldig farlig hvis en kan ikke så godt. Men det er avhengig av LCM modul også. Ved hjelp av NSC expert skal følgende funskjon må aktivere : HEIMLEUCHTEN Follow me home med opsjon 2 wert_02 HEIMLEUCHTEN_AL Follow me home nærlys aktiv HEIMLEUCHTEN_KL58G Follow me home interiørlys aktiv HEIMLEUCHTEN_KZL Follow me home skiltlys aktiv HEIMLEUCHTEN_NSW Follow me home tåkelys aktiv HEIMLEUCHTEN_SL_H Follow me homw parklys bak aktiv HEIMLEUCHTEN_SL_V Follow me home parklys front aktiv Hvilken model E39 har du??? det med og aktivere folow me home gjør du det i sss progman det jeg gjorde hvar og sette den på 90 sekunder inne på sss men hvis det er 2 steder inne på sss så er svare nei før jeg satte dette ned til 90s. sto den på 140. og da funket di men ikke etterpå har også prøvd og sette di tilbake men det gikk heler ikke har 98modell med ny lysmodul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mudbug Skrevet Desember 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2011 SSS progman bruker jeg til å lese programvarer nummer. SSS virker ikke optimal når vi bruker jalla interface og SSS bruker gjennom VMWare. Ny LCM modul, er det kodet på din bil??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vktdaniel Skrevet Desember 15, 2011 Share Skrevet Desember 15, 2011 ja det er den men er det kun gjenom ckm kodingen skjer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mudbug Skrevet Desember 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2011 ja det er den men er det kun gjenom ckm kodingen skjer Jeg mener LCM må kode for å bruke på din bil. Gjennom Code new modul???? Husker ikke helt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vktdaniel Skrevet Desember 15, 2011 Share Skrevet Desember 15, 2011 lys modulen er kodet men av eneralenen grun så forsvant folov me home er det på ckm man aktiverer folovmehom eler er det en anen plass inne på progman Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mudbug Skrevet Desember 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2011 lys modulen er kodet men av eneralenen grun så forsvant folov me home er det på ckm man aktiverer folovmehom eler er det en anen plass inne på progman Ja du kan encode i sss progman. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skeie`s-528IA Skrevet Desember 15, 2011 Share Skrevet Desember 15, 2011 her har det sjidd en del ja... hadde det gjee å kodet den gamle bilen min og.nesten så eg datt tilbake i stein alderen med å montere parklys i mine blinkara er en sein 97 modell... håper du sier den er for gammal så eg kan trøste meg med at det va verd strevet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mudbug Skrevet Desember 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2011 her har det sjidd en del ja... hadde det gjee å kodet den gamle bilen min og.nesten så eg datt tilbake i stein alderen med å montere parklys i mine blinkara er en sein 97 modell... håper du sier den er for gammal så eg kan trøste meg med at det va verd strevet Jeg vet ikke om det er gammel. Du må nok se på LCM's file om den har: BLK_V_GED_ALS_SIDEMARK og setter den i aktiv . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skeie`s-528IA Skrevet Desember 15, 2011 Share Skrevet Desember 15, 2011 trur eg står øve skuffelsen om det kunne vert så enkelt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MartinBratteberg Skrevet Desember 16, 2011 Share Skrevet Desember 16, 2011 Flott bil, kommer til å følge nøye med videre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mudbug Skrevet Desember 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2011 Flott bil, kommer til å følge nøye med videre! Takk for det . Det blir ikke mye forandring ut av året. Sitter på hotel og venter nå for å reise ut offshore. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Desember 16, 2011 Share Skrevet Desember 16, 2011 Men no ekke d lenge til ditte året e omme heller da:p heh ganske fin inja bilen her asso! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mudbug Skrevet Desember 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2011 Men no ekke d lenge til ditte året e omme heller da:p heh ganske fin inja bilen her asso! Du har et fint ordtak på din signatur : "Lat alltid som du har peiling, selv om du ikke har d!!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vktdaniel Skrevet Desember 16, 2011 Share Skrevet Desember 16, 2011 lys modulen er kodet men av eneralenen grun så forsvant folov me home er det på ckm man aktiverer folovmehom eler er det en anen plass inne på progman Ja du kan encode i sss progman. den står slik som din står nå men funker ikke fortsat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå