mudbug Skrevet April 13, 2012 Forfatter Share Skrevet April 13, 2012 Her er bilder fra bak siden: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vktdaniel Skrevet April 13, 2012 Share Skrevet April 13, 2012 Kom seg veldig med de felgene dere:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30-multilink Skrevet April 13, 2012 Share Skrevet April 13, 2012 Neste prosjekt nå må bli senkesett Kommer du snart ut på jobb eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mudbug Skrevet April 14, 2012 Forfatter Share Skrevet April 14, 2012 Neste prosjekt nå må bli senkesett Kommer du snart ut på jobb eller? Jeg har nettopp skiftet hele støtdemper for og bak. Skal ut i neste uken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mudbug Skrevet Juni 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2012 Jeg kjøpte noen deksel til hjulbolter og prøvde på de idag. før: Nå: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dav-a Skrevet Juni 17, 2012 Share Skrevet Juni 17, 2012 Felgene ble jo rå kule! Godt jobbet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mudbug Skrevet Juni 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2012 Felgene ble jo rå kule! Godt jobbet Takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet Juni 17, 2012 Share Skrevet Juni 17, 2012 Ai ai ai. Hvor kjøpte du dekslene til hjulboltene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mudbug Skrevet Juni 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2012 Ai ai ai. Hvor kjøpte du dekslene til hjulboltene? Her er linken. http://www.ebay.com/itm/300481668850 Du kan klikker på items for sales for å finne en ann farge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mudbug Skrevet Juni 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2012 her er forskjellige farge http://www.ebay.com/sch/sixonetwo_ltd/m ... 4340.l2562 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dontzi Skrevet Juni 17, 2012 Share Skrevet Juni 17, 2012 Ditta her er bare sykt! Digger denne posten kom gjerne med flere oppdateringer. Hva heter front lykt huse? og har du peiling på kor temp måleren ligger? (den som viser temraturen ute)? min står på +45 hele tiden ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Juni 17, 2012 Share Skrevet Juni 17, 2012 Den ligger under lokarien på høyre side fremme. Foran høyre framhjul, under bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mudbug Skrevet Juni 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2012 Ditta her er bare sykt! Digger denne posten kom gjerne med flere oppdateringer.Hva heter front lykt huse? og har du peiling på kor temp måleren ligger? (den som viser temraturen ute)? min står på +45 hele tiden ^^ Det er helt sikker utetemperatur sensor som er gående. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juni 17, 2012 Share Skrevet Juni 17, 2012 Høres ut som det ja, når jeg subba istykker min så begynte den å hoppe litt opp og ned i temp, før den låste seg på -40 lyktehuset hans er jo vanlig faceliftlamper fra hella. hvis du tenker på us blinkerne så er det kodet bare Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dontzi Skrevet Juni 18, 2012 Share Skrevet Juni 18, 2012 Høres ut som det ja, når jeg subba istykker min så begynte den å hoppe litt opp og ned i temp, før den låste seg på -40 lyktehuset hans er jo vanlig faceliftlamper fra hella. hvis du tenker på us blinkerne så er det kodet bare Oki skal sjekke hva som er gale hva er best av frontlykter? er vel xenon teknik som skal brukes? eller halogen teknik? (har skummelt lite peiling på frontlykte) (skal slutte å spør her) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå