Nøstbakken Skrevet September 28, 2011 Forfatter Share Skrevet September 28, 2011 Da va carbon splittere bestilt Men noken som veit kor eg kan få tak i carbon diffuser men utløp til henger feste ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet September 29, 2011 Forfatter Share Skrevet September 29, 2011 Noen som vet om denne dimmen passer e46 touring med m-sport understell 235/35-19foran bak er det 265/30-19 8.5 ET 40 foran og bak er det 9.5 ET 46. Eller vi det subbe ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet September 29, 2011 Share Skrevet September 29, 2011 Jeg har vel ET41 foran med samme dimensjon på dekk og felg og det går helt fint. Bak har jeg vel ET43 tror jeg og det subber såvidt en gang i blant. Skal få bretta inn kanten bittelitt og lakkere opp, samt gå for 255 og 225 neste år (litt mer strekk også ) Men ET46 kan hende går akkurat det. Kommer jo noe an på dekktype da, noen 265 er smalere enn andre og dekkskulderen med tanke på strekk. Ville gått for de jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet September 29, 2011 Forfatter Share Skrevet September 29, 2011 Jeg har vel ET41 foran med samme dimensjon på dekk og felg og det går helt fint. Bak har jeg vel ET43 tror jeg og det subber såvidt en gang i blant. Skal få bretta inn kanten bittelitt og lakkere opp, samt gå for 255 og 225 neste år (litt mer strekk også ) Men ET46 kan hende går akkurat det. Kommer jo noe an på dekktype da, noen 265 er smalere enn andre og dekkskulderen med tanke på strekk. Ville gått for de jeg Er ein liten kjangs å ta , kjipt viss det ikkje går, å måtte legge ut på nye bak dekk. Blir for noken tusen til da. Er ein kar på forumet som skal selge noen gs Hyper Track felger og dekk i den dimmen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet September 29, 2011 Share Skrevet September 29, 2011 Er bare å brette inn kanten da. Hvem selger? En jeg vet om som nettopp har kjøpt noen slike felger med den dimen, så bare tenkte om det kanskje var han som solgte igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet September 29, 2011 Forfatter Share Skrevet September 29, 2011 Han går under navne : bmw cab her på forumet. Vi får se va som skjer , har og funnet noen sorte bbs felger eg kunne tenkt meg , som viser på s.3 Syns dei kledde bilen godt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet April 27, 2012 Forfatter Share Skrevet April 27, 2012 Ein liten update. Blir ikkje gjort så mye med meg , men nå har eg fått monter AE ringer fra WeissLicht. Sommer sko eg og komt på , Ny polerte felger ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet April 28, 2012 Share Skrevet April 28, 2012 Så bra ut med ae og sommersko Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet April 28, 2012 Forfatter Share Skrevet April 28, 2012 Så bra ut med ae og sommersko Kjekt å få på sommerfelger igjen, kommer nok nye felger utpå sommeren en gang. Satser på bilen får eit godt løft, utsende messig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet April 28, 2012 Share Skrevet April 28, 2012 Pen bil! Elsker den fargen på E46. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet Mai 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2012 Pen bil! Elsker den fargen på E46. Takk. Liker godt fargen sjøl. Skal ha stor polering og få den litt finere , så snart eg får tid til det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
starion Skrevet Mai 3, 2012 Share Skrevet Mai 3, 2012 Flott bil Få bort chrome-nyrene og få på hel-sorte nyrer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet Juli 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2012 Nå har eg bestilt nye felga fra GS . Valget ble til slutt 19 " Raptor felger . Med litt dyper innpress bak enn framme. Så tror det kan bli bra. Vurdete lenge hyper track , men er så mange som har dei nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet August 4, 2012 Forfatter Share Skrevet August 4, 2012 Då va endelig felgen på bilen . Har ikkje sett dem i virkligheten enda, fruen som har montert og send mms med bilde til meg, etter som eg er på jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet August 27, 2012 Share Skrevet August 27, 2012 Det så jo rått ut! aldri feil med blå bil og mørke felger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå