Gå til innhold

E39: Noen med erfaring på montering av M50 innsug på M52B25?

donald duck
 Share

Anbefalte innlegg

Hei lurte på å montere M50 innsug på min M52B25-96 523.Veit fra før at man enten kan bygge om selv eller kjøpe omb. kit til dette,har også fått med meg at man mister endel bunndrag og at dette er mest hensiktmessig på en M52B28.Er det verdt stresset og kostnad i mitt tilfelle med org.motor/eksos/hjerne.Er det noen som har prøvd dette i praksis og til slutt er det det samme om man bruker manifold fra en M50B20 ellerM50B25.Svar mottas med takk MVH DONALD :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei! gjorde dette på min 95 323 for en liten stund tilbake, og jeg er fornøyd! kjenner ikke noe negativt på bunndraget jeg i allefall, eneste litt svak rykking på 800-1500rpm ved kald motor. bruk m50b25 innsug og bygg om selv. jeg kjøpte meg m52b25, m50b25 innsug og sikaflex for å forenkle ombyggingen. jeg har også original eksos/hjerne...

2vywnzovjy023ksj9tis.jpg

je56uusal57gc2ta96si.jpg

l5m2ef693733fbnv8idw.jpg

w7qw2ayfhka288rggdv9.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for fin tilbakemelding arntfinn med fine bilder og greier.Skal prøve meg på den løsningen der når jeg får tid siden jeg har en nesten komplett m52b25 med gåen topp liggende .Mangler jo bare m50 innsuget og litt håndarbeid/sikaflex .Har en kompis som har et m50b20 innsug liggende lurte litt derfor om jeg kan bruke det????????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...