Ron Jeremy Skrevet Juli 30, 2011 Share Skrevet Juli 30, 2011 Det er antispinn ja. Farge boston grønn.Jeg kan ta bilder av rusten ikveld. Fint, jeg trenger en bil nr 2 nå. Beleilig at du bor på rett sted også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tunamgu Skrevet Juli 30, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2011 Bilder av rust i første post. Er ikke så ille det? Har også vært min nr2 bil helt til jeg solgte e92 på mandag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Juli 30, 2011 Share Skrevet Juli 30, 2011 Bilder av rust i første post. Er ikke så ille det?Har også vært min nr2 bil helt til jeg solgte e92 på mandag. Kan være overkommerlig kanskje? Har ferie nå, men kan kanskje ta en kikk på bilen en av dagene? Om det passer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tunamgu Skrevet Juli 30, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2011 Ja,bare ring når du vil ta en titt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tunamgu Skrevet August 2, 2011 Forfatter Share Skrevet August 2, 2011 Ingen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opasb Skrevet August 2, 2011 Share Skrevet August 2, 2011 fått noen bud? legg gjerne ut flere bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet August 2, 2011 Share Skrevet August 2, 2011 Ingen? Bare ikke hatt tid Tom. Hvis du har mulighet imorgen, kan vi ta bilen på et spinn etter 14? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tunamgu Skrevet August 3, 2011 Forfatter Share Skrevet August 3, 2011 Har ikke fått bud. Pendler til jobb i Sandefjord, så kan ta det fra kl.18 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tunamgu Skrevet August 7, 2011 Forfatter Share Skrevet August 7, 2011 Førsteside bump. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tunamgu Skrevet August 9, 2011 Forfatter Share Skrevet August 9, 2011 Oppdatert med feilene som bør rettes opp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tunamgu Skrevet August 14, 2011 Forfatter Share Skrevet August 14, 2011 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benger Skrevet August 17, 2011 Share Skrevet August 17, 2011 Jeg kan kanskje være interessert i en slik en. Holder på å selge min egen bil nå for tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tunamgu Skrevet August 24, 2011 Forfatter Share Skrevet August 24, 2011 Satt ned prisen for å få fortgang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå