miktor Skrevet April 25, 2011 Share Skrevet April 25, 2011 http://nettbutikk.gsbildeler.no/openIma ... /44285.jpg skal evt ha disse på ein e46 320d tour 2004 mod Mtech (Mørkeblå) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
miktor Skrevet April 25, 2011 Forfatter Share Skrevet April 25, 2011 Noken som kan photoshoppa for meg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
miktor Skrevet April 25, 2011 Forfatter Share Skrevet April 25, 2011 ET35? Forstår eg rett at dette har noke med kor langt felgen kjem ut i hjulbuen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet April 25, 2011 Share Skrevet April 25, 2011 ja, det er innpresset til felgen. ET 35 betyr at sentet på felgen er 35 millimeter innenfor anleggsflaten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
miktor Skrevet April 25, 2011 Forfatter Share Skrevet April 25, 2011 ok, må vel kanskje på med ein spacer då. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
miktor Skrevet April 25, 2011 Forfatter Share Skrevet April 25, 2011 ja, det er innpresset til felgen. ET 35 betyr at sentet på felgen er 35 millimeter innenfor anleggsflaten. har du forresten noken meining om korleis den felgen vil sitte på min bil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
miktor Skrevet April 25, 2011 Forfatter Share Skrevet April 25, 2011 .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*MrB* Skrevet April 25, 2011 Share Skrevet April 25, 2011 Ikke en pen felg etter min mening, men så liker ikke jeg felger med svart i. Selv gunmetal er i grenseland for hva jeg liker. Er man først inne på den typen felg, og vil ha med noe svart, så hadde jeg valgt Dotz Mugello. Det er en kvalitetsfelg til bra pris. Selges bla av Dekk1. Ser også grei ut på E46: Men liker du felgen selv er det jo ikke noe å lure på. Er jo det som betyr noe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*MrB* Skrevet April 25, 2011 Share Skrevet April 25, 2011 Forresten: Når felgen har lavere innpress enn originalt, så hjelper det ikke med spacere. det vil bare gjøre saken "verre". Jo lavere innpress, jo lenger ut stikker felgen. Når det er sagt, så går mange felger greit på E46 med ET35. (Originalt er vel ET47, hvis jeg ikke husker feil, men da er det god avstand ut til hjulbuen). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
miktor Skrevet April 25, 2011 Forfatter Share Skrevet April 25, 2011 ok, ja som sagt så er bilen org senka, med m sport. og dei org sommerfelgene eg har sitter bra langt inne. hadde vert kjekt å hatt et bilde av felgene på bilen, så klart:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet April 25, 2011 Share Skrevet April 25, 2011 Ordne med et bilde av bilen din så skal jeg se hva jeg kan få gjort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
miktor Skrevet April 25, 2011 Forfatter Share Skrevet April 25, 2011 flott, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
miktor Skrevet April 25, 2011 Forfatter Share Skrevet April 25, 2011 noken kjappe bilder som du kanskje kan bruke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nimitz Skrevet April 25, 2011 Share Skrevet April 25, 2011 Du bør kjøpe felgene hvist du liker dem. Synes de var fine jeg da. Men og spørre hva andre mener er ikke alltid så smart. Du blir bare usikker av det. Vi har forskjellig smak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
miktor Skrevet April 25, 2011 Forfatter Share Skrevet April 25, 2011 det er sant, eg tenkte litt at felgpakken ligger til 50% rabatt. samtidi må eg ha ny gummi til dei org, det kommer fort på enn 6000,-... så eg tenkte va lika grett å skaffe seg noke litt finere felger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå