Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. :)

Lurer på om det er noen som vet om andre steder enn koed hvor slipesett til S38B36 selges til en overkommelig pris?

Leverandøren til koed hadde det i restordre, og visste ikke når det kom inn.. Og jeg skulle egentlig hatt det så fort som mulig :)

Mvh

Skrevet

meg destroyy snakker om, venta fakktisk 3mnd og ingen slipesett dukket opp.

og jg ringte å klagde støtt, for skulle jo bare ta 4 dager til og bebynne med.

så koed er nok best=) billigst også.

Skrevet

Okey.

Jeg bestilte forøvrig hos Schmiedmann, og har ikke hatt noen problemer. Opplevde topp service, og varen ble sendt veldig fort. Nå er det bare posten/Schenker som somler litt, men jeg har pakka innen onsdag ble det sagt :)

Skrevet

Berndtsson, du har fått sjekket at ventiltetingene var bra på den motoren. Symptomene var ganske ventiltetninger, om jeg skal si det pent. Dyrt å plukke sammen S38 om man ikke får alt rett inni der. Er jo nesten 20k i totaltoverhaling ,selv med org. deler.

Skrevet
Berndtsson, du har fått sjekket at ventiltetingene var bra på den motoren. Symptomene var ganske ventiltetninger, om jeg skal si det pent. Dyrt å plukke sammen S38 om man ikke får alt rett inni der. Er jo nesten 20k i totaltoverhaling ,selv med org. deler.

det er jo bare nytt register og pakninger.

Skrevet

Hei!

Har ikke tatt opp motoren enda, men hadde tenkt til å skifte ventiltetninger og ja. Det følger vel med i slipesettet mener jeg. Blir spennende å se hvordan det ser ut :) Håper på å snart komme igang, og at det går forholdsvis smertefritt..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...