arne-vig Skrevet Oktober 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2011 pris? Ca 80000 må den være verdt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arne-vig Skrevet Oktober 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2011 Er veldig åpen for seriøse bud, ingen som vil ha en knall sommerbil? Jeg for min del for ikke tid og bruke den lenger, travel familiefar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arne-vig Skrevet Oktober 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2011 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Oktober 24, 2011 Share Skrevet Oktober 24, 2011 Tror det hadde vært taktisk å legge ut bilen for for eksempel 75 000 inkludert omreg og kanskje også årsavgift? Spesielt ikke hvis du ikke får solgt den før nærmere jul. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arne-vig Skrevet Oktober 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2011 Tror det hadde vært taktisk å legge ut bilen for for eksempel 75 000 inkludert omreg og kanskje også årsavgift? Spesielt ikke hvis du ikke får solgt den før nærmere jul. - Har lagt ut ny annonse på finn idag, her er en link: http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=31401823 Ved rask greit salg kan vi selvfølgelig tøye litt til.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arne-vig Skrevet November 3, 2011 Forfatter Share Skrevet November 3, 2011 Å, opp igjen. Pris redusert litt til.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet November 3, 2011 Share Skrevet November 3, 2011 Skjønner ikke at denne ikke er solgt... Hvor mye slipper du den for? Smertegrensa liksom... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arne-vig Skrevet November 3, 2011 Forfatter Share Skrevet November 3, 2011 Skjønner ikke at denne ikke er solgt... Hvor mye slipper du den for? Smertegrensa liksom... -Får jeg i tillegg solgt touringen min, så kan den nok gå lavere - pakketilbud . Men synes ikke noe særlig om og gå enda lavere på denne, begynner og tape en del etterhvert da. Jeg skulle nok bare latt den gå til deg ifjor, men klarte bare ikke slippe den. Men i år har den blitt brukt enda mindre enn før, barn nr2 og dårlig sommmer. ( Kjører ikke på våt vei engang..) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet November 4, 2011 Share Skrevet November 4, 2011 Ja, du skulle nok gjort det! Var en stor nedtur for meg at jeg ikke fikk kjøpt den... Hehe! Men endte jo opp med en fin 2002 i stedet ! Dette er jo en nydelig cab, det ligger så mange skabbete ute til 40-50 000...! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arne-vig Skrevet November 4, 2011 Forfatter Share Skrevet November 4, 2011 Ja, du skulle nok gjort det! Var en stor nedtur for meg at jeg ikke fikk kjøpt den... Hehe! Men endte jo opp med en fin 2002 i stedet ! Dette er jo en nydelig cab, det ligger så mange skabbete ute til 40-50 000...! Takk for det, bilen er veldig bra den ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arne-vig Skrevet November 8, 2011 Forfatter Share Skrevet November 8, 2011 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arne-vig Skrevet November 14, 2011 Forfatter Share Skrevet November 14, 2011 opp igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30Frelst Skrevet November 20, 2011 Share Skrevet November 20, 2011 bytte i min ? søk på "morgenstund" i forumet så finner du den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arne-vig Skrevet November 20, 2011 Forfatter Share Skrevet November 20, 2011 bytte i min ? søk på "morgenstund" i forumet så finner du den. -Meget pen e30, men ønsker ikke og bytte i annen e30. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30Frelst Skrevet November 23, 2011 Share Skrevet November 23, 2011 Okey Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg