Gå til innhold

E30 325i cab, selges evnt. byttes. 1991 modell facelift

arne-vig
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 2 weeks later...
Tror det hadde vært taktisk å legge ut bilen for for eksempel 75 000 inkludert omreg og kanskje også årsavgift? Spesielt ikke hvis du ikke får solgt den før nærmere jul.

- Har lagt ut ny annonse på finn idag, her er en link: http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=31401823

Ved rask greit salg kan vi selvfølgelig tøye litt til..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Skjønner ikke at denne ikke er solgt... Hvor mye slipper du den for? Smertegrensa liksom...

-Får jeg i tillegg solgt touringen min, så kan den nok gå lavere - pakketilbud :):) .

Men synes ikke noe særlig om og gå enda lavere på denne, begynner og tape en del etterhvert da.

Jeg skulle nok bare latt den gå til deg ifjor, men klarte bare ikke slippe den.

Men i år har den blitt brukt enda mindre enn før, barn nr2 og dårlig sommmer. ( Kjører ikke på våt vei engang..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, du skulle nok gjort det! Var en stor nedtur for meg at jeg ikke fikk kjøpt den... Hehe! Men endte jo opp med en fin 2002 i stedet :)! Dette er jo en nydelig cab, det ligger så mange skabbete ute til 40-50 000...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, du skulle nok gjort det! Var en stor nedtur for meg at jeg ikke fikk kjøpt den... Hehe! Men endte jo opp med en fin 2002 i stedet :)! Dette er jo en nydelig cab, det ligger så mange skabbete ute til 40-50 000...!

Takk for det, bilen er veldig bra den ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...