tuset Skrevet April 26, 2011 Share Skrevet April 26, 2011 Hei. Vurderer salg av denne. 1982 323i Pen tilnærmet original bil i god stand. Tar gjerne imot innspill ang pris som kan være mulig å oppnå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aslex Skrevet April 26, 2011 Share Skrevet April 26, 2011 Hvor er det du holder til i verden?... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tuset Skrevet April 26, 2011 Forfatter Share Skrevet April 26, 2011 Nærheten av Steinkjer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tuset Skrevet April 28, 2011 Forfatter Share Skrevet April 28, 2011 Det er nok denne vår felles bekjente Robert har snakket om ja. Foresten en drømmebil du har fått tak i Den har gått i mange år i Rognan hos en dame. Solgt til Steinkjer og videre til Namdalseid før den gikk til meg. Bilen ble kjørt direkte fra EU godkjenning høsten 2006 til et lager. Der har den stort sett stått til i fjor. All rust er tatt og sveiset( ny dørstokk, rust i dørk, bagasjerom, rundt frontrute, i soltak etc...) Dette er stort sett gjort av Midtnorsk lakk og karrosseri A/S i Sparbu. Bilen ble i Januar hellakkert der i original fargen Safir Blau. Motor har ingen ventiltikk og sviver meget fint. Nettopp skiftet olje og filter. Ingen ulyd i diff/gir.Ny viskosekobling for kjølevifta. Ny regreim. Nye bremser foran. Orginal eksos. Originalt soltak, 4 trinns manuell. Gode sommerdekk og vinterdekk. Det som mangler akkurat nå er en ny viftemotor + at jeg skal få den til EU kontroll slik at skilter kan hentes ut. Det sitter setetrekk på framstolene grunnet slitt sittepute på førerstol. Bortsett fra små kosmetiske feil er bilen hel og fin innvendig. Utvendig er den meget pen. Så vidt meg bekjent er den ikke lakkert noe sted før hellakkering nå i år. Skal sjekke litt mer ang historie. Reg nr: BL80601 Bildene er tatt like etter at bilen ble tatt ut i vår. Den er ikke vasket/flidd inni eller uten på på bildene. Penere i virkeligheten....... Hvis jeg bestemmer meg for å selge den, kan en bra E12 være innbytte. Ps: Har de org oransje blinklysglassa fremme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tuset Skrevet Mai 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2011 Budrunde kan jo være interessant. Bud mottas! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z1 Skrevet Mai 10, 2011 Share Skrevet Mai 10, 2011 Har kjøper til denne jeg om du har en pris. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tuset Skrevet Mai 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2011 Usikker på pris. Har jo fått noen hint ang pris i denne tråden , men jeg er som sagt usikker. Det er jo lov å komme med bud...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Mai 11, 2011 Share Skrevet Mai 11, 2011 Får begynne jeg da. 30k. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tuset Skrevet Mai 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2011 Jeg kommer nok til å legge denne ut på Finn.no etterhvert for kr: 75.000 eller høyeste bud. Så får vi se hvordan det går Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z1 Skrevet Mai 21, 2011 Share Skrevet Mai 21, 2011 Om bilen er bra så er 75 en god pris for kjøper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tuset Skrevet Mai 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2011 Bilen er nå EU godkjent og fikk skilter i dag PS: føstegang reg 02.04 1982 i Norge, altså en norsk bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z1 Skrevet Mai 23, 2011 Share Skrevet Mai 23, 2011 Hva er høyeste bud ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tuset Skrevet Mai 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2011 Har ikke hatt bilen klar for salg før nå. Jeg har nå bestemt meg for å selge den og den blir lagt ut på Finn.no i øpet av denne uken. Har kun fått et bud på 30k å det er nok for lite. Legges ut for 79k, men bud mottas selvfølgelig Bra e12 er meget aktuelt som innbytte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Mai 29, 2011 Share Skrevet Mai 29, 2011 Fe bytte i den gammle e12en din da vættu.. hehe.. hell på og pussa den opp no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tuset Skrevet Mai 30, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2011 Jeg har sett det ja Ser meget bra ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå