Gå til innhold

E21 323i vurderes solgt


tuset
 Share

Anbefalte innlegg

Det er nok denne vår felles bekjente Robert har snakket om ja.

Foresten en drømmebil du har fått tak i :D

Den har gått i mange år i Rognan hos en dame. Solgt til Steinkjer og videre til Namdalseid før den gikk til meg.

Bilen ble kjørt direkte fra EU godkjenning høsten 2006 til et lager. Der har den stort sett stått til i fjor.

All rust er tatt og sveiset( ny dørstokk, rust i dørk, bagasjerom, rundt frontrute, i soltak etc...) Dette er stort sett gjort av Midtnorsk lakk og karrosseri A/S i Sparbu. Bilen ble i Januar hellakkert der i original fargen Safir Blau.

Motor har ingen ventiltikk og sviver meget fint. Nettopp skiftet olje og filter. Ingen ulyd i diff/gir.Ny viskosekobling for kjølevifta. Ny regreim. Nye bremser foran. Orginal eksos. Originalt soltak, 4 trinns manuell. Gode sommerdekk og vinterdekk.

Det som mangler akkurat nå er en ny viftemotor + at jeg skal få den til EU kontroll slik at skilter kan hentes ut.

Det sitter setetrekk på framstolene grunnet slitt sittepute på førerstol. Bortsett fra små kosmetiske feil er bilen hel og fin innvendig. Utvendig er den meget pen. Så vidt meg bekjent er den ikke lakkert noe sted før hellakkering nå i år.

Skal sjekke litt mer ang historie.

Reg nr: BL80601

Bildene er tatt like etter at bilen ble tatt ut i vår. Den er ikke vasket/flidd inni eller uten på på bildene. Penere i virkeligheten.......

Hvis jeg bestemmer meg for å selge den, kan en bra E12 være innbytte.

Ps: Har de org oransje blinklysglassa fremme :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Har ikke hatt bilen klar for salg før nå. Jeg har nå bestemt meg for å selge den og den blir lagt ut på Finn.no i øpet av denne uken. Har kun fått et bud på 30k å det er nok for lite. Legges ut for 79k, men bud mottas selvfølgelig :D

Bra e12 er meget aktuelt som innbytte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...