baardsen Skrevet April 27, 2011 Share Skrevet April 27, 2011 Jeg ble påkjørt i oktober ifjor, bilen er blitt ferdig fikset av verkstedet, men jeg har enda ikke fått felgen på grunn av at de ikke finner den igjen. Hvilke rettigheter har jeg for erstatning, bare den ene eller alle 4 ? Den felgen har gått ut av produksjon så er ikke mulig å få tak i samme felg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet April 27, 2011 Share Skrevet April 27, 2011 Da kan du kreve kompensasjon i kontanter eller tilsvarende felger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet April 27, 2011 Share Skrevet April 27, 2011 Her er det bare å slå i bordet at enten så finner de den felgen eller skaffer en tilsvarende, hvis ikke så skal du ha en økonomisk kompensasjon. Her ville du stått sterkt om det skulle blitt en sak av det så bare hold på ditt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
baardsen Skrevet April 27, 2011 Forfatter Share Skrevet April 27, 2011 Ok, men den felgen har de ikke klart å finne tilsvarende til før så tviler på at de klarer det nå heller. Men er det snakk om bare kompensasjon for en felg eller alle 4, er en borte er jo hele felgpakken "ødelagt". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet April 27, 2011 Share Skrevet April 27, 2011 du skal ha for fire nye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
baardsen Skrevet Juni 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2011 Da har jeg fått 4 nye felger av verkstedet. Men venter fortsatt på ett dekk og en lykt de skulle ha skifta før jul... Anbefaler absolutt ikke Lillestrøm Bil og Karosseri ! Noe av det værste av kundebehandling jeg har vert borte i ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå