Gå til innhold

En av få 850i manuell i Norge - Solgt

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 172
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hmmm... ja det varte ikke lenge...

M3 og 850 kan ikke sammenlignes, to helt forskjellige biler.

Hadde jeg ikke akkurat bestillt inn stash til min M3 for over 30.000kr så kunne du fått kjøpt min..... hehe :P

Lykke til med salg... men regn med det kan ta en stund, ikke lettsolgte biler dette, mange av de på finn har ligget for salg de siste 3-5 årene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er forsåvidt fornøyd med bilen, men etter at jeg fikk prøvekjøre en E46 M3 for litt siden må jeg innse at det er mye heller det jeg vil ha. Skulle egentlig gjøre en byttehandel med en M3, men han trekte seg når vi møttes..

Hvilken prisklasse ligger din M3 i da? hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken prisklasse ligger din M3 i da? hehe

Tja, den ble lagt ut på finn i fjor en kort periode til 600.000kr, så ikke av de billigste.

etter det er den også påkostet endel.

Er en 04 med så og si alt utstyr, og den er aldeles strøken.

Kjøpte den i Tyskland i 08, jeg er andre eier, full BMW service historikk.

122.000km har den gått nå, 98.000km da jeg henta den i München i 08.

ligger en gammel tråd om bilen her fra da jeg henta den i Tyskland

viewtopic.php?f=6&t=89982

Akkurat bestillt KW v3 sett, nye tårnlagre bak, ground control camberplate framme, lamin-x lyktefilm til alle lykter, sorte sidenbilinlys (4stk), nye frontlykteglass, sorte nyrer og M3 griller og blanksvarte CSL felger 0,5" breiere enn de originale med Michelin supersport dekk.

Noe av delene har kommet, coilover kittet er på vei fra UK, og felgene kommer fra USA i august engang.

Ligger en haug med esker her i en krok i stua mi.

Har nye bremseskiver framme siden jeg hadde en calipper som hang litt i vinter, skal ta ful overhaling på calipperene, har rep kit og nye stempler liggende, skal glassblåse de og lakke de så de holder seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såpass mye ja, men den ser jo fin ut og er i riktig farge. Jeg har egentlig satt en øvre grense på 500.000kr.

Kjenner jeg savner E46'en ja.

Hadde jeg ikke akkurat bestillt alle de greiene så kunne jeg nok latt den gå for 550.000kr.

Har vel brukt rundt 850.000kr totalt på bilen siden jeg kjøpte den.

I fjor tenkte jeg å selge for å kjøpe meg en 07/08 M5, men det var ingen som ville ha min bil, fikk et bud på 550.000kr, men det var aldeles uaktuellt. På det tidspunktet kostet det 630.000kr å importere en maken bil fra Tyskland, og jeg hadde lagt ut 90.000kr på den siste 10 månedene. Jeg sa 590.000kr var det absolutt laveste jeg var villig til å gå.

Nå har jeg egentlig bestemt meg for å ha den i noen år til, er på husjakt så noen ny bil er ikke så aktuellt, derfor ble alle de greiene bestillt inn nå de siste ukene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, felgene vil vel stikke altfor langt utforbi foran.. Vet ikke om jeg skal selge de eller hva. De blir iallefall ikke med bilen siden den står med originale fjører nå. Det ser ikke ut med strekk og breie felger når man får en knyttneve mellom hjulbue og dekket.

takker enoxn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Går tregt med salg her så har bestilt litt småting av pakninger og deksler rundtom på bilen som bør byttes.

Har også bestilt meg en CD-43 spiller på ebay for å få et mer originalt utseende i bilen. Blir nok lagt opp for Ipod om det ikke blir salg.

CD43_Photo.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...