B3KK15 Skrevet Juli 3, 2011 Share Skrevet Juli 3, 2011 heftig vogn det der! perfekte felger også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
egil s Skrevet Juli 3, 2011 Share Skrevet Juli 3, 2011 Ganske tregt marked på disse bilene, må nesten treffe på noen som skal ha en sånn bil, desverre er det langt mellom de personene. mange som vil ha, men ikke mange som kan kjøpe desverre, er litt for dyr til nr.2 bil for mange. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Juli 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2011 Takk for det, B3KK15 egil: Ja det er helt sant. Har betalt for to mnd på finn, så viss det ikke er noe mer respons før annonsen går ut blir den nok beholdt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Juli 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2011 Har lagt ut felgene for salg. Annonse her: viewtopic.php?f=18&t=197504 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet September 8, 2011 Forfatter Share Skrevet September 8, 2011 Bilen er fortsatt til salgs om noen her inne er interessert. Går for 205.000kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Oktober 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2011 Da har bilen fått seg ny eier og er på vei til en annen landsdel. Håper han blir like fornøyd som meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Oktober 8, 2011 Share Skrevet Oktober 8, 2011 Ble det nordover? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
koll Skrevet Oktober 9, 2011 Share Skrevet Oktober 9, 2011 Helt tragisk hvordan SV er altså..Men men, har fått tatt litt bilder idag, etter at hjulbuene fikk innerkanten brettet inn bak. Den må litt lenger ned foran... OMG! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Oktober 9, 2011 Share Skrevet Oktober 9, 2011 Kunstverk på hjul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Oktober 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2011 Ja den forsvant nordover gitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 10, 2011 Share Skrevet Oktober 10, 2011 Og nå kjøper du deg.... ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
huldra66 Skrevet Oktober 12, 2011 Share Skrevet Oktober 12, 2011 Ja den forsvant nordover gitt Håper du reklamerte litt for 8er "klubben" slik att ny eier tar kontakt I morgen er det meldt godt vær så da blir det kjøring på jobb med min Hilsen Terje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet Oktober 12, 2011 Share Skrevet Oktober 12, 2011 Ja den forsvant nordover gitt Kan det stemme at jeg så denne i Tromsø i dag..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Oktober 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2011 Har kjøpt meg 2-dørs E30 hvertfall, og så har jeg sett på en 330d som jeg har lyst på. E30'en blir et prosjekt. Nå ble du vel fornøyd wicky, du som elsker E30 Ja det kan godt stemme at den er i Tromsø nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lennyzcoupe Skrevet Oktober 13, 2011 Share Skrevet Oktober 13, 2011 Savner skuten din allerede Frode... Den var en fryd for øyet, og fantastisk å sitte på i !! Satser på at e30 blir bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå