lienback Skrevet Juni 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2011 NYE bilder!! gamle blinklys og lykter Lakkert grillen svart med nye lykter og blinklys Slik ble motoren etter vask med motorrens :S Men så skrudde jeg av dekslene fra delebilen og da ble motoren slik Slik ser den ut med sota baklykter. 20pakkning ikke 10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sonic Skrevet Juni 24, 2011 Share Skrevet Juni 24, 2011 Niiiice! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Juni 24, 2011 Share Skrevet Juni 24, 2011 Ble bra det der! Hva slags fargekode er det på bilen din? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lienback Skrevet Juli 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2011 Takk Fargekoden er 294/5 tror jeg. Det tallet jeg fant inni motorromme! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lienback Skrevet Februar 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2012 ny vaska :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet Februar 15, 2012 Share Skrevet Februar 15, 2012 Sota baklyktene selv ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lienback Skrevet Februar 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2012 mhm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hao Skrevet Februar 20, 2012 Share Skrevet Februar 20, 2012 Kunne du ikke tenkt deg lykter med hvitt/blankt felt i midten i stedet? Alternativt disse http://nettbutikk.gsbildeler.no/openIma ... /43103.jpg Jeg synes dine blir for mørke på en så fin bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerAnders Skrevet Februar 20, 2012 Share Skrevet Februar 20, 2012 Dette ble bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Februar 20, 2012 Share Skrevet Februar 20, 2012 Flott bil du har:) men var mye penere med kromnyrer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lienback Skrevet Februar 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2012 Likte de lyktene skal skifte nå til sommeren, syns egentlig selv at lyktene er for mørke men har lyst og senke den litt framme! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lienback Skrevet Juni 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lienback Skrevet Juni 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2012 Når jeg kjøpte den : Etter vask og lakkering Va det fint med den lakkeringen, eller er orginalt finere?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norbakken Skrevet Juni 7, 2012 Share Skrevet Juni 7, 2012 Når jeg kjøpte den : [ Bilde ] Etter vask og lakkering [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] Va det fint med den lakkeringen, eller er orginalt finere?? Siden du spør; originalt var finere Synes forskjellen fra nylakkert til det gamle ble for stor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lienback Skrevet Juni 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2012 Ja enige der! Men hvor får man kjøpt blå slanger? vil bytte ut alle gummi-slanger til blå farge. Det kommer til og se så mye bedre ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå