jarle.t Skrevet April 28, 2011 Share Skrevet April 28, 2011 har en pakke på 100kilo fra usa som blir levert i tistedal og som jeg må få til haugesund.. noen som vet hvem som gjør dette til en grei pris??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet April 28, 2011 Share Skrevet April 28, 2011 NSB, jernbanestasjonen i Halden ligger 5 min kjøring fra jet carriers lager i Tistedal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarle.t Skrevet April 28, 2011 Forfatter Share Skrevet April 28, 2011 vi har ikke tog i haugesund:( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet April 28, 2011 Share Skrevet April 28, 2011 Vel, du har jo Tollpost, Dhl, Tnt, Bring osv... mange å velge mellom. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarle.t Skrevet April 28, 2011 Forfatter Share Skrevet April 28, 2011 i følge koed veier 2 stoler 22kg noen som vet hva en e46 m3 stol faktisk veier? synes det er rart at emballasjen på pakken min skal være 80kg?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet April 29, 2011 Share Skrevet April 29, 2011 Mulig stolene er pakket i et stativ av tre eller metall for å unngå skade, Tollpost har biler i Tistedal hver dag så jeg ville tatt en tlf til dem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet April 29, 2011 Share Skrevet April 29, 2011 i følge koed veier 2 stoler 22kgnoen som vet hva en e46 m3 stol faktisk veier? synes det er rart at emballasjen på pakken min skal være 80kg?? jeg hadde sportinteriør i stoff i min e46, og med manuel justering så syns jeg 22kg pr stol høres mer riktig ut. delskinn stolene som jeg satt inn med el justering virket endel tyngre. blir overrasket om en e46 m3 stol med el justering veier under 30kg... men kan hende jeg bare er veldig dårlig til å bedømme vekt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarle.t Skrevet April 29, 2011 Forfatter Share Skrevet April 29, 2011 ser ut for at jet carrier får sendt stolene med Ramberg for 600kr:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet April 30, 2011 Share Skrevet April 30, 2011 sjekk med EEK transport også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet April 30, 2011 Share Skrevet April 30, 2011 600 er jo grisebillig da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet April 30, 2011 Share Skrevet April 30, 2011 Det var "gratis".. koster jo fort 300,- å sende liten pakke med posten.. Er det el.stoler og skinn tror jeg stolene fort veier over 30kg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå