Frode D Skrevet Mai 4, 2011 Share Skrevet Mai 4, 2011 Ser ut som at det er bra arbeid du utfører! Dog syns jeg ikke det er pent når hjulbuene mister ytterst kanten ned pga valsing. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Skrevet Mai 4, 2011 Share Skrevet Mai 4, 2011 Rett og slett ufyselig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bele-Bmw Skrevet Mai 4, 2011 Share Skrevet Mai 4, 2011 Rett og slett ufyselig.. er det virkelig nødvending å komme med slike utalelser? smaken er forskjellig så jeg syns du bare kan sette til side din smak og heller se på arbeide som er gjort og respektere det. virkelig gøy å se på slike prosjekter,meget imponert over hva du har fått til på så liten tid. Mvh Andreas Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Mai 4, 2011 Share Skrevet Mai 4, 2011 Hvorfor ikke senke bilen samtidig? Er det automote som bygger eller er det noen andre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dav-a Skrevet Mai 5, 2011 Share Skrevet Mai 5, 2011 Se her ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bakke Skrevet Mai 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2011 Ser ut som at det er bra arbeid du utfører! Dog syns jeg ikke det er pent når hjulbuene mister ytterst kanten ned pga valsing. er litt vanskelig å ikke miste den kanten når man valser, skal man beholde den må man nesten bredde Hvorfor ikke senke bilen samtidig? Er det automote som bygger eller er det noen andre? eieren skal kjøpe seg coilovers, men den er senket 60/40 på bildene. er ikke automote som bygger nei, er vi det er vanskelig å få fram fargen på bildene, men skal få tatt bilder når sola titer fram Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå