die4e| Skrevet April 29, 2011 Skrevet April 29, 2011 Hei, skulle senke bilen og alt gikk greit intill jeg skulle sette på de originale fjærbeinslagerne på de nye coiloversene (ta technix) fra partsandretards, stanga rekker ikke igennom hullet i fjærbeinslageret. Ringte P&R og de sa jeg skulle fjærne en del på de originale fjærbeinslagerne, men han hadde aldri gjort dette selv før. Regner med at det er den nederste biten av fjærbeinlageret som skal bort, men hvordan kan jeg ta denne av uten å ødelegge hele greia? hvor selger de evt slike som passer til senkesett? Bilder av fjærbeinslageret slik det står nå:
al3x Skrevet April 29, 2011 Skrevet April 29, 2011 er ikke bare å stramme fjærklemmene litt ekstra da? syntes dette hørtes veldig rart ut . Kanskje legge ut ett bilde av problemet?
Otis Skrevet April 29, 2011 Skrevet April 29, 2011 Stanga til demperen er ikke lang nok til å gå igjennom hele topplageret, såvidt jeg forstod. Høres rart ut, men jeg aner ikke noe mer.
die4e| Skrevet April 29, 2011 Forfatter Skrevet April 29, 2011 her er porblemet: Senkefjærene er de korteste : prøver å få fjærbeinlageret på senkesettet. Setter på originalen. DVS at jeg trenger 2 stk fjærbeinlager fra 92--> om jeg tar rett?
bjalle Skrevet April 30, 2011 Skrevet April 30, 2011 Må jo være helt feil støtdempere,skal ikke være slik demperne er kortere men alt annet skal være likt orginal ellers passer det garantert ikke.tårnlagrene må du ikke fjerne noe på ,blir aldri bra.Kjøp bilstein så får du ting som passer.
baremats91 Skrevet April 30, 2011 Skrevet April 30, 2011 kjøp justerbare tårnlagre, de pleier å være tynnere, var det samme på min E36 og coilovers. monterte k-sport topplagre, og det funket fint. men fortsatt rart at dem ikke er like lange
die4e| Skrevet Mai 1, 2011 Forfatter Skrevet Mai 1, 2011 bestiller nye tårnlagere, så ser vi om det funker da takk for hjelpa
Kennethe34 Skrevet Mai 1, 2011 Skrevet Mai 1, 2011 Ihvertfall på E34 så er det to forskjellige typer dempere og tårnlagre. Ene typen har kort "feste" til tårnlager og "tynt" tårnlager, og den andre har langt "feste" og "tykt" tårnlager slik som du har bilde av
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå