roten Skrevet April 29, 2011 Share Skrevet April 29, 2011 Hei. Lurer på å selge min e39, bilen er godt holdt men med litt skavanker på eksteriør. Som for.eks 2 bulker i kanal høyre, lett overflate rust på bakluke under skilt, noe nedslitt emblem forran, knekt støtfanger nede med grøftelys høyre side. Er byttet bremser hele veien (klosser og skiver), bakstykket på tenning (1år siden), byttet pollenfilter, plugger og luftfilter, byttet fram lyktene (sort angel eye) + baklykter (sota 2001 look), 2 nye vinterdekk, bilen trenger service og 4 slitte sommerdekk. hva burde være en grei pris? noen formeninger? Tusen takk på forhånd Mvh Eirik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet April 29, 2011 Share Skrevet April 29, 2011 Knapt 45000,- eller mindre. Mest sannsynligvis mindre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hauken Skrevet April 29, 2011 Share Skrevet April 29, 2011 Nå ble nok ikke eieren blid,men de er nok den harde hverdagen dette.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet April 29, 2011 Share Skrevet April 29, 2011 Litt artig å slenge harde fakta i trynet på de som kanskje håper på gull og grønne skoger... Men såklart det kan være hardt å svelge. En kompis av meg ble kvitt sin 520i 2002 touring med 166000km for 90000,- Kurant utstyr, flott bil. Han bare lukket øynene og kjøpte seg ny bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roten Skrevet April 29, 2011 Forfatter Share Skrevet April 29, 2011 syns 45.000 e litt lite. men så eg glemte å skrive km. e gått 186,500. vet ikkje om det kan ha noe å si? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet April 29, 2011 Share Skrevet April 29, 2011 Om du synes prisen er lav, så ref de andre innleggene våre. Pluss at du kan se på finn.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roten Skrevet April 29, 2011 Forfatter Share Skrevet April 29, 2011 syns bare prisen va lav i forhold til ka eg har sett på nett tidligere. va bare det men kan jo godt hende det e eg som husker litt feil og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet April 29, 2011 Share Skrevet April 29, 2011 Enig med Otis her, maks 45k. Ikke akkurat gratis å rette opp i alle disse feilene. Jeg hadde ikke gitt 30 engang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CeeKay Skrevet April 30, 2011 Share Skrevet April 30, 2011 Og så er det jo slik at uansett hvor mye angeleyes og blanke ting man putter på en bil, så blir den ikke mer verdt av det.. Og snittprisen på de på nettet kan du nok trekke av 10-20% på. Folk pruter! I alle fall jeg.. Det er kjøpers marked.. Trist når man vil selge, men kjekt når man skal ha ny Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå