cityhopper Skrevet Mai 2, 2011 Share Skrevet Mai 2, 2011 Flott bil med meget passende senking. Fungerer det greit med familie + bagasje ombord? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet Mai 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2011 For vår del fungerer den greit, men vi har jo bare 1 unge da. (blir 4 i sommer)) Junior sitter fortsatt i bakovervendt bilstol, selv om han er litt over snittet lang med tanke på alder. Etter at barnevogna ble "historie" så er det jo et hav av plass Det finnes selvsagt større biler også, men i mine øyne er jo 5 serien den ultimate familiebilen med tanke på kjøreglede og romslighet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet Mai 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2011 Synes det ble meget pent, Per Ivar! Var jo selv i samme posisjonen som deg mtp. felgene, men jo mer vant jeg blir til antrasitt-fargen desto penere/"tøffere" synes jeg hjulene er. Men, som du sa; skal felgene se pene ut MÅ dem være rene Jo, takk Venter fortsatt på skikkelige bilder av din... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet Mai 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2011 * Mulig bilen skal selges, da jeg får meg firmabil i løpet av sommeren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maloi Skrevet Mai 15, 2011 Share Skrevet Mai 15, 2011 Du kan ikke selge bilen, den var jo bare rett og slett helt nydelig! Likte comboen med de felgene og den gråfargen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet Mai 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2011 Du kan jo kjøpe den du da Maloi ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Borgis Skrevet Mai 21, 2011 Share Skrevet Mai 21, 2011 bilen din ble konge med grå felger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet Mai 31, 2011 Share Skrevet Mai 31, 2011 Synes det ble meget pent, Per Ivar! Var jo selv i samme posisjonen som deg mtp. felgene, men jo mer vant jeg blir til antrasitt-fargen desto penere/"tøffere" synes jeg hjulene er. Men, som du sa; skal felgene se pene ut MÅ dem være rene Jo, takk Venter fortsatt på skikkelige bilder av din... Ting tar tid... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Juni 1, 2011 Share Skrevet Juni 1, 2011 Flotte familiebiler dette Ser fram til det blir E61 på meg også Har du nivåreguleing bak? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet Juni 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2011 Nivåregulering bak ja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nylund Skrevet Juni 29, 2011 Share Skrevet Juni 29, 2011 Hei! Meget flott E61:) Vurderer du og selge bilen fremdeles? Eventuelt litt info om utstyr,pris,osv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå