Linny <3 Skrevet April 29, 2011 Skrevet April 29, 2011 Her kommer bildene av bilen sånn som den er nå Idag har vi begynt på prosjekt - ny lakk, og bilens nye farge blir : ROSA
killarinc Skrevet April 29, 2011 Skrevet April 29, 2011 Skulle vell vært i prosjekttråden Og æsj... ikke ødelegg med rosa penere med fargekartet du har nå da jo hehe
Myrvangen Skrevet April 29, 2011 Skrevet April 29, 2011 Jeg ville også valgt en annen farge, Rosa BMW'r er SJELDENT pent gitt
Linny <3 Skrevet April 29, 2011 Forfatter Skrevet April 29, 2011 WHATEVEEER ;D Og slutt å dirigeeer meg rundt, samma hvor jeg legge ut innlegg eller? :S
Thundercoil Skrevet April 29, 2011 Skrevet April 29, 2011 Hvis du vil ha noe spesielt mtp. farge kan du jo også vurdere BMWs individual farger! F.eks. denne: Navn: Lila metallic Fargekode : 532 Alternative koder: FE 86-403X og FQ 95-2915 Men dere er nødt til å fjerne rusten, ikke bare sparkle over den. kommer det rust igjennom sparkelet pga det står lenge uten lakk, må det slipes helt ned til metallet igjen, og sparkles og grunnes på nytt. Slik som det ser ut nå, går IKKE bra. Hehe. Gir det et par uker til en måneds tid pluss/minus, så har du bobler eller rust gjennom nye lakken. Ubehandlet metall/kun sparklet metall uten grunning osv. trenger kun 1-2 dager før det begynner å ruste.
SweetBMW Skrevet April 30, 2011 Skrevet April 30, 2011 Er ikke samme hvor du legger ut innlegg, nei Men men. Rosa er jo jentefarge, og jeg antar du er jente, men rosa kler ikke BMW . Vurder heller den lilla som vist over Men kan bli bra det her
bmwm3touring Skrevet April 30, 2011 Skrevet April 30, 2011 jøss er denna kommet ut her å stå på jente!! ta dine egne valg.
Næssen Skrevet April 30, 2011 Skrevet April 30, 2011 Enig med han over! bygg bilen sånn du vil ha den:)
Ballder Skrevet April 30, 2011 Skrevet April 30, 2011 Skal være god på sparkling for og få det panseret til og se bra ut.
|Ole| Skrevet April 30, 2011 Skrevet April 30, 2011 Hei igjen Linny Berre for å sei det kort, her inne er det MYKJE folk med sterke meininger om korleis andre bør ha bilene sine, kjør på sånn som du vil! Rosa appelerer jo litt til jenter og bil, du skal ikkje ha ei "bunny" på sida og vel?
NBCustom Skrevet April 30, 2011 Skrevet April 30, 2011 rosa metallic du skal ha, eller babyrumpe-rosa? rosa metallic er fineste fargen som fins, men den må være litt mørk rosa metallic. Hilse rosa-frelst gubbe
babjorn Skrevet April 30, 2011 Skrevet April 30, 2011 Den fargen thundercunt kom med ville jeg ha vurdert,hvis du skal ha den type farge.Den var jo kjempe pen,men så er det jo Coupe,så det hjelper jo litt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå