Blade Skrevet Mai 19, 2011 Share Skrevet Mai 19, 2011 En meget fin bil, og ikke minst førstebil! Skulle ønske jeg hadde en slik, den gangen jeg tok lappen, men nå, mange år senere så kjører også jeg E46 323Ci. Vil bare legge til én ting i listen din, over ting du skal oppgradere, og det er Shadowline-lister. Jeg synes det er litt finere, men det er selvfølgelig bare min smak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjeid Skrevet Mai 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2011 En meget fin bil, og ikke minst førstebil! Skulle ønske jeg hadde en slik, den gangen jeg tok lappen, men nå, mange år senere så kjører også jeg E46 323Ci. Vil bare legge til én ting i listen din, over ting du skal oppgradere, og det er Shadowline-lister. Jeg synes det er litt finere, men det er selvfølgelig bare min smak. Takk for det Shadowline er fint det, men Chrom er også fint. Får se hva jeg gjør. Har du bilde av din eller ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blade Skrevet Mai 20, 2011 Share Skrevet Mai 20, 2011 Jeg har ikke bilder av min her enda, den ser ganske standard ut, men det kommer nok noe om ikke så alt for lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjeid Skrevet Mai 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2011 Var og kikket litt rundt på eBay og fant disse lyktene til gode priser. Noen som har noen tilbakemeldinger på disse? Er de lovlige? Setter pris på tilbakemeldinger! Link til annonse: http://viewitem.eim.ebay.no/DEPO-LED-RCKLEUCHTEN-ROT-SMOKE-fr-3er-BMW-E46-Coupe/200606582374/item Link til annonse: http://viewitem.eim.ebay.no/DEPO-ANGEL-EYES-SCHEINWERFER-BLACK-BMW-E46-Coupe-Cabrio/130522475188/item Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
havardw Skrevet Mai 24, 2011 Share Skrevet Mai 24, 2011 Jeg vet ikke hva som er lovlig eller ikke, men kan legge til et forslag, jeg synes disse lyktene ser bra ut på E46: http://www.speedzonemotorsports.com/ima ... hp-192.jpg Du kan jo evt. sjekke http://www.lamin-x.com for sotfilm som legges på lyktene, det er både billig og ser bra ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjeid Skrevet Mai 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2011 Det er jo de jeg har fra før, men jeg har lyst på led. Egentlig sånne med bare smoked blinklys, men finner bare disse på norske sider til dobbel pris. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quatro84 Skrevet Mai 24, 2011 Share Skrevet Mai 24, 2011 synes bilen er kanon fin som den er nå. men alle har jo ikke samme smak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjeid Skrevet August 6, 2011 Forfatter Share Skrevet August 6, 2011 Da skal det forhåpentligvis begynne og skje ting her! Nye baklykter og forlykter er bestilt. Sorte nyrer er også bestilt. Pakken kommer fra Tyskland om noen dager håper jeg Baklyktene: Forlyktene: Satser på at dette blir et flott resultat ut av Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjeid Skrevet August 6, 2011 Forfatter Share Skrevet August 6, 2011 Noen som har erfaring med bakrutesenker her. Tenker da på bremselyset oppe i bakruta. Dette er vell påbudt og kan ikke dekkes til . Hva dyns dere om bakrutesenker på denne bilen? Har nemlig lyst på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet August 6, 2011 Share Skrevet August 6, 2011 Jeg har en relativt sjelden bakrute-"spoiler" til salgs om det er av interesse. Hvis du ikke likte den vil jeg anbefale en ACS-kopi. Rieger syns jeg ikke noe om. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjeid Skrevet August 7, 2011 Forfatter Share Skrevet August 7, 2011 Jeg liker Rieger sin godt, jeg. Men den dekker vell bremselyset ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjeid Skrevet August 12, 2011 Forfatter Share Skrevet August 12, 2011 Da hadde jeg fått pakke fra Tyskland I pakken kom det: - Nye baklkyter <---l - Nye frontlykter (vist på bilde lenger oppe) - Sorte nyrer Her er baklyktene påmontert Fikk ikke blinklysene til og passe på de nye lyktene fremme så venter med og montere til de nye blinkene kommer. Nyrene er hverfall montert, verste patenten jeg har sett på å feste noe! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjeid Skrevet August 17, 2011 Forfatter Share Skrevet August 17, 2011 Hadde meg et par timer i garasjen der jeg gjorde litt småting med bilen Gjort: - Vasket og shinet Chrom eksoshalene. - Renset og impregnert skinnsetene. - Polert Chromlistene rundt vinduene. Eksoshalene ble skikkelig bra, før jeg begynte så du ikke engang at de var chrom (jeg visste det ikke engang :S) FØR polering: ETTER polering: Jeg brukte: Autosol Metal Polish kjøpt på den lokale bensinstasjonen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Myrvangen Skrevet August 17, 2011 Share Skrevet August 17, 2011 Ser veldig bra ut detta, må få begynt med no greier på min snart å men etter jeg fikk lappen har jeg ikke hatt tid, blitt kjøring istede Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjeid Skrevet August 17, 2011 Forfatter Share Skrevet August 17, 2011 Hehe. Skjønner det. Såg du fikk deg en liten sladd på facebook Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå