matss Skrevet Mai 2, 2011 Share Skrevet Mai 2, 2011 Ah, takk! Det der duger vettu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eravne Skrevet Mai 2, 2011 Share Skrevet Mai 2, 2011 hey bø morn! Kos at folk liker den røde E39'N!! følte 5 og 7-seriene ble litt "bortgjemt" og det var jo syykt mye 3-serier. om noen likte den , it's for sale soon. Bare utbedre noen bulker, og bytte radiator ! PM for info.. Noen som spotta carbon listene? coments? Northy er en kjekkas, ofra mye svette , tårer og ikke minst vind i øya for noen av bildene! bra folk liker dem Creds til arrangørene, og ikke minst at det møtte opp masse nye og gamle flotte BMW! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matss Skrevet Mai 2, 2011 Share Skrevet Mai 2, 2011 Enig i det! Likte bilen din veldig godt, men spotta dessverre ikke carbonlistene:( Hehe, bra Norhy ofret såpass! Det liker vi Utrolig kule bilder, fortsett sånn! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Mai 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2011 Deilig med kjørebilder! Kunne tenkt meg å vært med på en slik BMW-kolonne en like vakker dag Takk for at dere deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet Mai 2, 2011 Share Skrevet Mai 2, 2011 Dritfete bilder! Den røde E39 var bare elsk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mai 2, 2011 Share Skrevet Mai 2, 2011 Kjørebilder er helt konge ja!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristofferW Skrevet Mai 2, 2011 Share Skrevet Mai 2, 2011 Masse bra bilder! Har du noe kjørebilder av den sorte e93n på siste bilde der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Northy Skrevet Mai 2, 2011 Share Skrevet Mai 2, 2011 Noen til: Masse bra bilder! Har du noe kjørebilder av den sorte e93n på siste bilde der? Takker. Fant bare det ekstra som kom her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
advannor Skrevet Mai 3, 2011 Share Skrevet Mai 3, 2011 Noen her inne sin? Er int i felg/dekk specs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matss Skrevet Mai 3, 2011 Share Skrevet Mai 3, 2011 Det er "Joel KV" sin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joel KV Skrevet Mai 3, 2011 Share Skrevet Mai 3, 2011 Noen her inne sin? Er int i felg/dekk specs Er min bil ja Er Gs Hyper Track felger. 17x8 215/40 forran og 17x9,5 225/35 bak ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Mai 3, 2011 Share Skrevet Mai 3, 2011 De felgene har slått utrolig godt an! Var MANGE biler med disse på treffet, og det skjønner jeg godt! Knallfine på de fleste modeller! Har lyst på tilsvarende på Touranen Går det an å lure til med adapter og litt kreativ innpress tro? Den Touringen var forresten helt etter min smak! Skikkelig tøff i den fargen, og felgene satt perfekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet Mai 3, 2011 Share Skrevet Mai 3, 2011 Disse felgene er en stor HIT ja. Touringen til Joel er blitt ganske bøs med disse, ble ikke noe mindre bøs med 2,5 24v heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FCBayern Skrevet Mai 4, 2011 Share Skrevet Mai 4, 2011 ingen bilder av rusty'en min? jaja.. det ene bildet jeg tok.. (iphone) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 4, 2011 Share Skrevet Mai 4, 2011 Er som regel disse treerne som får mest oppmerksomhet...Ikke alle som er ekte menn med femmere og sjuere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå