Gå til innhold

BMWCCNs vårmønstring Valle Hovin '11: Legg ut bildene her.

Share

Anbefalte innlegg

myyye fint her ja. skal si den gamle baklie e30'n tapte seg mye med de hjula som står på nå.

De var bare en reserveløsning ;)

Allikevel, hadde de vært en tomme mindre så hadde det blitt hissig ;)

okei ;) hva er det som kommer på da?

Det får eier fortelle hvis han vil. Men gromt, det blir det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 191
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Til dere som er i oslo så pleier en liten gjeng og møtes på kaia ved festningen og juge litt på søndagene ca 17-18 tiden .

Alle er velkomene men kjør pent der nede da vi ikke vil ha på oss at vi kjører som gale med våre BMW"er :D Vi slenger ikke fra oss søppel heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grace: Grønn touring med hvite felger uten skilt? Tror jeg har noen bilder av den, hvis det er den.

Her kommer en forsmak av mine bilder. Trodde først at alle bildene ble helt ræva på grunn av solforholdene, men det ble ikke så ille!

ut1s.jpg

ut16.jpg

ut15.jpg

ut14.jpg

ut13.jpg

ut12.jpg

ut11w.jpg

ut10v.jpg

ut9u.jpg

ut8n.jpg

ut7.jpg

ut6.jpg

ut5s.jpg

ut4r.jpg

ut3gq.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det med kategoriene å parkere i er ikke bare bare...

Derfor det ble litt kaos i 5-serierekkene i går.

Det er jo vanskelig å sette av plass til de forskjellige seriene. Som i går var det vel 3 stk 7-serier totalt, 2 stk X-serier, og 3 stk 1-serier.

I tillegg er det nesten umulig å få folk til å skjønne hvordan de skal parkere :)

PLANEN, var i alle falll at classic skulle stå rett til høyre, og M, Z, 6-serie til høyre ved siden av teltet.

3-serier til venstre for teltet, og 5, 7 og X rett til høyre for inngangen.

Noe av problemet med skikkelig parkering er at det krever mange folk som viser vei, i tillegg til avmerkede områder og skilt.

I går var vi 3 personer totalt, og da blir det ikke så lett.

Jeg har planer for forbedringer i hvordan det kan løses neste år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok ikke mange bildene i går.. for det meste av min egen. De to første er av bilene som deltok i kolonnen vår fra Sørumsand, mens de to siste er av min egen bil:) Noen som har flere bilder av den forresten? :D

redigert15.jpg

redigert16.jpg

redigert17.jpg

redigert18.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kolonnen fra Hamar ble jo rimelig oppløst etter hvert, delvis pga fart, trafikk og ukjente grunner. Så ikke at dere to fra Sørumsand var med en gang jeg. Ikke noe spesielt artig for meg å ligge i 120-30 km/t på motorveien for å holde følge med de med 200 hester mer, og et gir til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...