Torek Skrevet Mai 1, 2011 Share Skrevet Mai 1, 2011 myyye fint her ja. skal si den gamle baklie e30'n tapte seg mye med de hjula som står på nå. De var bare en reserveløsning Allikevel, hadde de vært en tomme mindre så hadde det blitt hissig okei hva er det som kommer på da? Det får eier fortelle hvis han vil. Men gromt, det blir det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgrace Skrevet Mai 1, 2011 Share Skrevet Mai 1, 2011 Noen som tok bilder av en e46 med hvite felger ? Vil gjerne se / ha dem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z1 Skrevet Mai 1, 2011 Share Skrevet Mai 1, 2011 Til dere som er i oslo så pleier en liten gjeng og møtes på kaia ved festningen og juge litt på søndagene ca 17-18 tiden . Alle er velkomene men kjør pent der nede da vi ikke vil ha på oss at vi kjører som gale med våre BMW"er Vi slenger ikke fra oss søppel heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mai 1, 2011 Share Skrevet Mai 1, 2011 Grace: Grønn touring med hvite felger uten skilt? Tror jeg har noen bilder av den, hvis det er den. Her kommer en forsmak av mine bilder. Trodde først at alle bildene ble helt ræva på grunn av solforholdene, men det ble ikke så ille! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aneshen Skrevet Mai 1, 2011 Share Skrevet Mai 1, 2011 ingen av 5erne??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maloi Skrevet Mai 1, 2011 Share Skrevet Mai 1, 2011 Den e E36`n med takstativ, gule lykter og panser BH var sykt pen! Gratulerer til eier! Forsåvidt veldig mye fine biler der, synd man bor på andre siden av landet!! :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bcRichard Skrevet Mai 1, 2011 Share Skrevet Mai 1, 2011 får så sykt lyst til å være med på disse treffene.. synd jeg bor så langt oppe i nord! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maloi Skrevet Mai 1, 2011 Share Skrevet Mai 1, 2011 Enig! Du for arrangere ett treff i Harstad Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Mai 1, 2011 Share Skrevet Mai 1, 2011 Det med kategoriene å parkere i er ikke bare bare... Derfor det ble litt kaos i 5-serierekkene i går. Det er jo vanskelig å sette av plass til de forskjellige seriene. Som i går var det vel 3 stk 7-serier totalt, 2 stk X-serier, og 3 stk 1-serier. I tillegg er det nesten umulig å få folk til å skjønne hvordan de skal parkere PLANEN, var i alle falll at classic skulle stå rett til høyre, og M, Z, 6-serie til høyre ved siden av teltet. 3-serier til venstre for teltet, og 5, 7 og X rett til høyre for inngangen. Noe av problemet med skikkelig parkering er at det krever mange folk som viser vei, i tillegg til avmerkede områder og skilt. I går var vi 3 personer totalt, og da blir det ikke så lett. Jeg har planer for forbedringer i hvordan det kan løses neste år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matss Skrevet Mai 1, 2011 Share Skrevet Mai 1, 2011 Tok ikke mange bildene i går.. for det meste av min egen. De to første er av bilene som deltok i kolonnen vår fra Sørumsand, mens de to siste er av min egen bil:) Noen som har flere bilder av den forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mai 1, 2011 Share Skrevet Mai 1, 2011 Kolonnen fra Hamar ble jo rimelig oppløst etter hvert, delvis pga fart, trafikk og ukjente grunner. Så ikke at dere to fra Sørumsand var med en gang jeg. Ikke noe spesielt artig for meg å ligge i 120-30 km/t på motorveien for å holde følge med de med 200 hester mer, og et gir til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matss Skrevet Mai 1, 2011 Share Skrevet Mai 1, 2011 Skjønte det ble ganske oppløst ja. Vi stod å tittet etter dere på kløfta, og da vi trodde dere kom, så var det kun 3-4 bmw'er og vi slang oss på der. Oss to fra sørumsand? Vi var jo 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Mai 1, 2011 Share Skrevet Mai 1, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgrace Skrevet Mai 1, 2011 Share Skrevet Mai 1, 2011 Nei, er en mørkeblå sedan med hvite rims Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Mai 1, 2011 Share Skrevet Mai 1, 2011 316: Grønn touring med hvite felger uten skilt? Ja, takk. Min det. Vil gjerne se Så din også bmwgrace. Var bare oss med hvite felger som jeg så der vel. Var vel M3-felger du hadde? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå