Thewiz Skrevet Mars 7, 2012 Share Skrevet Mars 7, 2012 Denne må vel ha stått mer stille enn den har vært på veien? Syns det alltid er noe jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Mars 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2012 hfg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Mars 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2012 Da var jeg akkurat kommet fra verkstedet! Bilen virker Fy flate for en forskjell med nye motor og girkassefester! Sammen med nye pakninger på innsugsmanifold og diverse andre steder, så verken hørte eller kjente jeg når bilen gikk på tomgang. Vinduene rister ikke, setene hopper ikke. Var jaggu kjekt å kjøre igjen Vært et helvetes slit siden kl 15:00 i dag, fremtil nå, men det gikk bra til slutt Nå er det bare diagnose og evt. et par sensorer som gjenstår. Slik at den går slik den skal. Endelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Mars 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet April 9, 2012 Forfatter Share Skrevet April 9, 2012 Fikk bilen på veien igjen for et par uker siden, men hadde litt problemer med diesellekkasje. Så da var det bare til å gå rett inn på GS og bestille nye kobberringer til bunn av dysene, og skivene på sidene av dysene (rundt banjobolter med nippler for dieselreturslangene). Så før helgen var det av igjen med alle deksler, enda flere pakninger, og sette sammen igjen. Men det funket, og bilen er endelig slik den skal være teknisk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet April 9, 2012 Share Skrevet April 9, 2012 Snart bytta alt du, hehe. Bra den funker enn så lenge nå da hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet April 9, 2012 Forfatter Share Skrevet April 9, 2012 Jepp, det er helt riktig! Føler ikke jeg har gjort noe annet enn å mekke på den! Men en ting er sikkert! jeg har hatt fler timer med skruing enn kjøring dette siste året. Hehe. Nå blir det ihvertfall lettere for neste kjøper, for han/hun trenger nok ikke gjøre så mye med det første. Lurer på hva jeg kan få for den! hmm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet April 16, 2012 Forfatter Share Skrevet April 16, 2012 fgb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet April 16, 2012 Forfatter Share Skrevet April 16, 2012 Ooops.. Jeg trakk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KrHeLl Skrevet April 16, 2012 Share Skrevet April 16, 2012 Bra det ordnet seg til slutt Ooops.. Jeg trakk!hehehe Du får hive opp et bilde når du har fått på felgene og god tur til Tyrkia, greit med litt avstand fra bilen for så komme tilbake med ladde batterier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet April 16, 2012 Forfatter Share Skrevet April 16, 2012 Merkelig å svi av 13 800,- med et lite tastetrykk! haha. Første gang jeg har kjøpt flunka nye felger Takk for det! Skal bli kjekt Fant en leilighet på 60kvm, så skal bli kjekt med et par uker uten stress Skal ta å legge ut bilder ja! Kom til å tenke på at felgene sikkert ikke har emblemer! haha. Faen. Jaja, får kjøre uten til Juni. Kan være de trenger spacere foran pga. coilovers, men jeg måtte hatt nye spacere uansett. Men hadde vært kjekt å slippe spacere for engangs skyld Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet April 19, 2012 Forfatter Share Skrevet April 19, 2012 Har ikke hørt fra GS enda, så regner med de ikke hadde felgene på lur i Bergen. Hehe. Men når jeg går inn på nettbutikken og ser på felgene, står det at 1 sett er bestilt og skal leveres 20.04.2012, så da regner jeg med de kan hentes på fredag Er ikke krise å vente en uke eller to, er bare det at jeg gleder meg sånn! Ellers kom vi frem til en forsterker i den andre tråden. Det endte på en Hifonics Zeus 1200w 2 kanaler. Så skal jeg kjøpe en bassreflekskasse fra dynabel til 800,- Da ender stereoen på ca. 4400,-. Digg å ha ebay av og til. Hadde sikkert blitt over dobbelte fra Norske butikker. Ellers vurderer jeg å sende bilen inn på shining hos detailerguttene på dcn. Eller spare 13k og få den lakkert svart. I ettertid angrer jeg litt på at jeg skiftet karriereretning før jeg fikk begynt å lakkere eller blitt venner med kollegaene. Men min far og min onkel var bilmekanikere fra de var ungdom og inntil nå nylig, så de har litt nettverk i alt som har med bil å gjøre. Får bare melke den situasjonen så godt jeg kan. Vet ikke om jeg skal gidde å lakkere en bil jeg bare skal ha i ca et halvt år til, som bare har litt steinsprut, en minimal rustflekk etter steinsprut mellom nyrer, og et 2mm hakk på bakluken med rust. Det er altså minimalt med rust, men forbanna irriterende. Hehe. Hva hadde dere gjort? Lakk eller detailing? evt. flikking så detailing? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet April 19, 2012 Forfatter Share Skrevet April 19, 2012 Da var felgene i hus og kommet på bilen Måtte fortsette med 10mm spacere foran pga coilovers. Bak går det sånn akkurat. Den subber garantert med folk baki, så tror jeg skal brette inn leppen på baksiden av hjulbuen. Trenger hvertfall ikke valse ut hjulbuene. Dekk dim: 235/35-19", 265/30-19" Må slippe den ned et par 3-4 cm foran, så blir det perfekt stuk Glemte selvfølgelig å ta med justeringsskjeen når jeg kjørte til verkstedet, så må opp igjen i morgen eller i helgen å justere fronten ned litt. Her er et par bilder (beklager skitten bil): Skal slette bildene når den er vasket, og legge ut noe skikkelig tatt med speilrefleks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet April 19, 2012 Share Skrevet April 19, 2012 9,5" bak? Innpresset på felgen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet April 19, 2012 Forfatter Share Skrevet April 19, 2012 Ja, og mener det var ET45 eller 46 bak. 40 foran. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå