EspenÅ Skrevet April 19, 2012 Share Skrevet April 19, 2012 steike det ble bra det ! gratulerer med nye felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet April 20, 2012 Forfatter Share Skrevet April 20, 2012 Takker for det Det ser en million ganger bedre ut irl. Skikkelig fornøyd. Var kjekt med noe annet enn kantfelger for en gangs skyld! Har blitt litt svak for konkave felger, så disse falt veldig i smak. Spesielt bakfelgen har en råkul dybde-effekt. Foran er den litt mindre tydelig. Ble litt revet med, så jeg kjørte opp igjen på verkstedet i 00:30-tiden for å senke den litt mer foran. Kom nettopp hjem igjen. Senket 3cm. Noen her inne vil nok mene den er for høy foran enda, men nå får jeg bare tommelen imellom dekk og forskjerm, så jeg gir meg der Gikk greit over humper etc. Må nok som jeg nevnte tidligere, brette inn hjulbuene bak litt. Subber i skarpe svinger. Får bare finne et sted i Bergen som valser, og la de ta seg av det I morgen skal jeg vaske bilen og legge ut skikkelige bilder. Hvis det er sol da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet April 20, 2012 Share Skrevet April 20, 2012 Og med 10 mm spacer så er du jo på ET35. Det må jo subbe veldig. Men må du ha så mye som 10 mm spacer. Hadde ikke gått med f.eks 5, så du havner på ET40-41? Tror det er ET46 som er vanlig bak på 9,5 felgene til GS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet April 20, 2012 Forfatter Share Skrevet April 20, 2012 Jeg tror nok det skal gå med 5mm spacere. Men jeg hadde 10mm liggende fra de gamle sommerhjulene, så jeg bare monterte de. Hehe. Men jeg likte hvor langt ut forfelgene kom, og det subber faktisk ikke. Ja, ET46 høres mest riktig ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet April 20, 2012 Share Skrevet April 20, 2012 Jeg kjører med coiloversa skrudd i bunn på alle hjørner. Kjører med ET 22 bak og ET 20 foran (8" og 9" felg). Min subber ikke, og jeg har ikke valsa. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet April 20, 2012 Forfatter Share Skrevet April 20, 2012 Nice! Så faktisk at det var 8.9" foran på GS felgen. Anyways. Fikk lekt meg litt med speilrefleksen, så her er et par skikkelige bilder av nye felger, med nye justeringen på senk, og noen stemningsbilder Kamera: Canon Eos 350D med Sigma Telezoom (husker ikke specs), tatt i macro og med kjapp lukkertid pga jeg ikke har stativ. Bommet litt på zoom på et par, men fikk endel brukbare Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet April 20, 2012 Share Skrevet April 20, 2012 Nydelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet April 20, 2012 Share Skrevet April 20, 2012 Lekkert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet April 20, 2012 Forfatter Share Skrevet April 20, 2012 Takker! Tror faktisk det er første gangen jeg har funnet meg en location og knipset bilder i denne tråden! Men det gjør underverker. Ser også en god del bedre ut enn skitten bil på iPhone-bilder! Haha Bestiller kasse til Cerwin-Vega suben på mandag forresten. Så da er det bare å vente til jeg kommer hjem fra Tyrkia og får montert anlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turok Skrevet April 21, 2012 Share Skrevet April 21, 2012 kjempe pen bil! mener jeg har sett denne en del ganger sige rundt Sotra - Loddefjor området Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet April 21, 2012 Forfatter Share Skrevet April 21, 2012 Takk for det! Den kommer seg Stemmer det ja! Er ute å cruiser daglig Pleier å storhandle mat osv. på OBS på sartor Bor i Mathopen akkurat nå, så Loddefjord blir et knytepunkt mellom div butikker, familie, venner osv. Også endel på Nesttun og i Lagunen-områdene pga. verkstedet er der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet Mai 12, 2012 Share Skrevet Mai 12, 2012 Nydelig bil !! Enda ikke sett deg her i Bergen. Skal blinke på deg neste gang jeg ser en strøken E46!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Mai 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2012 Takker Nå har jeg akkurat kommet hjem fra et par uker i Tyrkia. Bestilte forsterker (Hifonics Zeus) 22.05 fra mobilen på hotellrommet, så regner med den kommer i løpet av uken Må bestille kabelsett for høytalersignal->phono+remote, og noen kabler til å koble sub og sluttrinn. Blir bra dette. Da har man musikk til neste svensketur, som ikke blir mer enn en måneds tid til. Bilen sto på flesland lufthavn mens jeg var vekke, og så ikke ut når jeg kom tilbake. Så den trenger en vask. Så ut som den hadde stått ti år i Sahara, bare med pollen i tillegg til støv. Haha. Blir ikke sånn av å stå utenfor huset hvert fall. Neste prosjekter på denne, utenom anlegg, blir å ta den fordømte diagnosen, som jeg har utsatt i et år. Hehe. Så må det valses litt bak (brette inn leppen litt på innsiden av baksjerm) Deretter skal den senkes noen cm til foran Tror også det er på tide å bytte håndbremsdelene bak bremseskivene, da de knirker og uler litt til tider. Var veldig rustent så jeg. Tror også det er på tide å bytte bærearmene bak snart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rekorden Skrevet Mai 28, 2012 Share Skrevet Mai 28, 2012 Regner med den røde Vectraen jeg har på Flesland er blitt oransj når jeg kommer tilbake da:) Du må legge ut bilder av hvordan du kobler opp lydanlegget ditt, så jeg har noe å gå etter når jeg ordner mer trøkk i min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Mai 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2012 Aha. Hvor er du på tur da? Kose deg/dere masse! Skal ta å legge ut bilder, men koblingssettet tror jeg ikke kommer før i neste uke. Kommer til å koble stereo så fort jeg har alt jeg trenger. Haha. Forrige gang jeg sto parkert på flesland, var det med samboerens røde vectra. I månedsskiftet Desember/januar 2010. Kom tilbake fra Spania til nedsnødd bil, hadde glemt å ta med spade og skrape. Håndbrems var på. Midt på natten. Uff. Hjulene bak løsnet ikke før etter 20 minutter med kjøring frem og tilbake på den store parkeringen og kontinuerlig stopping med sparking på hjulene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå