Thundercoil Skrevet November 4, 2011 Forfatter Share Skrevet November 4, 2011 dsad Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet November 8, 2011 Forfatter Share Skrevet November 8, 2011 fs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet November 8, 2011 Share Skrevet November 8, 2011 Må følge med her framover! Pen bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet November 8, 2011 Share Skrevet November 8, 2011 Det føles godt med små oppgraderinger Det koster ikke så mye å syns kanskje ikke, men likevel føles det digg Driver å funderer på hva jeg skal "investere" i til bilen min nå som jeg akkurat har fått lønn selv. Skal ha nye sommerfelger og coilovers til våren så kan ikke bli så kostbart. Liker veldig godt hva du gjør med bilen din! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet November 8, 2011 Forfatter Share Skrevet November 8, 2011 Thewiz: Takk for det! Kjekt at noen liker den iallefall! Matsrh: Takker! litt tilbakemeldinger skader ikke. Hehe. Less is more, som de sier. Skal ikke mer til enn noen små oppgraderinger her og der før man er i mål. Men man finner vel alltid noe å investere i ja! Noen spesielle felger du skal ha eller tar du det når tiden kommer? Etter min mening er senk og felger 70% av utseendet på bilen Så det er jo verdt å bruke litt penger på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet November 9, 2011 Share Skrevet November 9, 2011 Jeg har egentlig alltid drømt om bbs rc style 5 felger, men syns også de er så tungvint å holde fine. Så jeg heller litt mot noe uvanlig og enklere, så blir vel enten bmw style 95 eller en form for x5 felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet November 9, 2011 Forfatter Share Skrevet November 9, 2011 Ja, det er masse fint å velge mellom Jeg er svak for Alpina og M-felgene. På E34, E28, E23, E32, E30 og E36 liker jeg BBS. Men så er det mange E9x som kler BBS også, spesielt hvite biler. E38 med mye kant eller store konkave. Nei uff, jeg liker for masse! Haha. Husk å legge ut bilder når du har bestemt deg da! Alltid kjekt å se bilder av nye felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet November 9, 2011 Share Skrevet November 9, 2011 Kan jo ikke ta feil ved å gå for LM reps på e46 men GS sine "GS-Star" er også flott på e46 Her er et eksempel fra gamlebilen til Kny her på forumet. 19" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet November 9, 2011 Forfatter Share Skrevet November 9, 2011 Ikke verst! Finner bare ett ord for å beskrive det synet: "eksklusivt" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet November 9, 2011 Share Skrevet November 9, 2011 Syns egentlig at LM er blitt for "dagligdags" Også er jo konkav felger drit kult! Men disse felger fra Rotiform Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet November 9, 2011 Forfatter Share Skrevet November 9, 2011 Mye penger for mange det der! Hehe. Men stilig er de. De minnet meg om litt rondellfelger (d58) med litt mer firkantede eiker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet November 9, 2011 Share Skrevet November 9, 2011 Syns egentlig at LM er blitt for "dagligdags" Også er jo konkav felger drit kult! Men disse felger fra Rotiform Helt enig LM reps er godt brukt og ikkeno jeg vil ha på min bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet November 10, 2011 Forfatter Share Skrevet November 10, 2011 Da var pakken fra GS kommet, så skal gå ned å hente den straks. Var: *Vindusviskere *Superwhite til grøftelys *LED skiltlys Skal ta litt bilder før/under/etter montering. Ikke noe stort prosjekt, men greit å få litt mer bilder her Har ihvertfall noe å gjøre mens jeg venter på verktøy til å skifte vibrasjondemperen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet November 10, 2011 Forfatter Share Skrevet November 10, 2011 Da var tingene hentet og montert! Pærene til spredere var visst Diamond white, og ikke superwhite som stod på ordren. Kanskje GS har byttet leverandør? Uansett, her er bildene: Spredere/grøftelys før: Spredere/grøftelys etter: Skiltlys før: Pakken LEDene kom i: Skiltlys med LED: Skiltlys med LED på: Nye vibrasjonsdemperen fra Meyle: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet November 10, 2011 Share Skrevet November 10, 2011 Ser bra ut selv med småting ja Husker å ha lest noe om flimring(?) ved montering av LED skiltlys. Har du merket noe til det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå