jon///M Skrevet Mai 2, 2011 Forfatter Skrevet Mai 2, 2011 di virker tørre ja. ikke sett noe tegn til registerhavari skder på di nei.
jon///M Skrevet Mai 2, 2011 Forfatter Skrevet Mai 2, 2011 Er de speila orginal? jeg er litt usikker egentlig. det er ikke noe billig fk saker ivertfall. di virker og være av aluminium, ivertfall braketten. det står et delenr på di: 015682 og 015819, men ser ingen bmw merker på di.. di er ivertfall el med varme men ikke minne!
S.Hafsmo Skrevet Mai 2, 2011 Skrevet Mai 2, 2011 Du har ikke en minstepris i bakhodet for de speilene?
jon///M Skrevet Mai 2, 2011 Forfatter Skrevet Mai 2, 2011 interiøret kan gå billigere ved hurtig avgjørelse og henting da det tar litt plass..
icemanM5 Skrevet Mai 2, 2011 Skrevet Mai 2, 2011 di virker tørre ja. ikke sett noe tegn til registerhavari skder på di nei. Legger inn bud på 500,- for dem! Mvh
jon///M Skrevet Mai 3, 2011 Forfatter Skrevet Mai 3, 2011 ok, du skal få di for 500kr hvis du henter di holder til i verdal i nord trøndelag.
icemanM5 Skrevet Mai 3, 2011 Skrevet Mai 3, 2011 ok, du skal få di for 500kr hvis du henter di holder til i verdal i nord trøndelag. Den er god den! Klarer du å ha få det ut og ha det klart til søndagen, så skal jeg komme innom deg og hente det? Send meg gjerne mobilnr ditt på PM, så ringer jeg deg på søndag når jeg passerer...? Mvh
jon///M Skrevet Mai 4, 2011 Forfatter Skrevet Mai 4, 2011 la til sideskjørt og krengnings stag på listen nå. har som sagt en hel m5 som blir ribbet så det er bare og spørre om det er noe spesielt dere trenger. bakfanger er solgt, framfanger, motor, gir, felger, bakstilling skal jeg ha selv.
Kristian Skrevet Mai 6, 2011 Skrevet Mai 6, 2011 Takk for bremsene jon. Gleder meg til å prøve de på e28'n!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå