jon///M Skrevet Mai 6, 2011 Forfatter Skrevet Mai 6, 2011 håper du blir fornøyd kristian det blir nok bra, men kanskje litt fremtung ingen flere som er interisert i deler?
jon///M Skrevet Mai 7, 2011 Forfatter Skrevet Mai 7, 2011 vil helst selge alt helt. du kan jo kjøpe interiøret og selge det du ikke skal ha eller så skal jeg kontakte deg om noen kommer og kjøper kun setetene og midtkonsoll
leandro Skrevet Mai 8, 2011 Skrevet Mai 8, 2011 hei! er rattet helt?er gear knotten/spaken hel? hva skal du ha for dette? har en 93 m5 med slitt ratt og gearspake...
jon///M Skrevet Mai 8, 2011 Forfatter Skrevet Mai 8, 2011 pris på komplett interiør? 10000kr ved rask handel? jeg har ikke sett mange helskinns interiør til salgs, 4seters varianten er også skjelden og se om dagen.
jon///M Skrevet Mai 8, 2011 Forfatter Skrevet Mai 8, 2011 hei! er rattet helt?er gear knotten/spaken hel?hva skal du ha for dette? har en 93 m5 med slitt ratt og gearspake... rattet er helt, men skinnet er nok litt slitt men ikke hull i skinnet på, det samme med girspake, men girspake har lys i toppen som sakt dette er slitt og ikke det ratte med "pupper" så dette skal du få for 500kr + frakt
Hopen Skrevet Mai 8, 2011 Skrevet Mai 8, 2011 har vert i fosen på motorama show i hele dag så har desverre ikke fått tatt bilder enda, men skal ut i garasjen nå og begynne og demontere litt så jeg håper jeg skal få begynt og lakt inn noen bilder iløpet av kvelden når jeg er færdig i garasjen. Så du den blåe e30 m3'n? Den er det 4.2L stroker s38b38 i
Olelink Skrevet Mai 9, 2011 Skrevet Mai 9, 2011 pris på komplett interiør? 10000kr ved rask handel? jeg har ikke sett mange helskinns interiør til salgs, 4seters varianten er også skjelden og se om dagen. Ikke glemm at dette er fra utstyrspakken "utstrakt bruk av skinn", dvs at det er brukt dyrere og tykkere skinn på dette interiøret kontra de fleste M5 interiør. Dette sammen med den utsrakte bruken av skinn på dashbord o.l. gir en ennå høyere kvalitetsfølelse av interiøret i tillegg til at det er mer slitesterkt skinn enn standard M5. Det er også brukt mer solide sømmer til å sy sammen skinnet i setene. Var en ganske dyr utstyrspakke når bilen var ny dette. (Har selv standard M5 skinn i min e34 så dette har jeg og Jon sammenlignet mang en gang).
jon///M Skrevet Mai 9, 2011 Forfatter Skrevet Mai 9, 2011 hva skal du ha for VF dørside? er alle klips ok? regner med det er dørtrekk du er ute etter.. desverre så selger jeg interiøret kun komplett. men du kan jo kjøpe hele og selge det du selv ikke trenger
jon///M Skrevet Mai 9, 2011 Forfatter Skrevet Mai 9, 2011 pris på komplett interiør? 10000kr ved rask handel? jeg har ikke sett mange helskinns interiør til salgs, 4seters varianten er også skjelden og se om dagen. Ikke glemm at dette er fra utstyrspakken "utstrakt bruk av skinn", dvs at det er brukt dyrere og tykkere skinn på dette interiøret kontra de fleste M5 interiør. Dette sammen med den utsrakte bruken av skinn på dashbord o.l. gir en ennå høyere kvalitetsfølelse av interiøret i tillegg til at det er mer slitesterkt skinn enn standard M5. Det er også brukt mer solide sømmer til å sy sammen skinnet i setene. Var en ganske dyr utstyrspakke når bilen var ny dette. (Har selv standard M5 skinn i min e34 så dette har jeg og Jon sammenlignet mang en gang). det stemmer det olelink her sier. det er tykkere og dyrere skinn en vanlig m5 har, det er vel noe av grunnen til at det er så bra som det er også. selv om dette har stått i en 90 mod m5 som har gådt 255k så er ikke setene nedsittet heller. di har samme form som di hadde da di var ny
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå