Gå til innhold

S: e34 M5 deler, sort 4seters skinn interiør. +++

Anbefalte innlegg

• Svar 86
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
hei . har du frontfanger og bakfanger og hvilken pris snakker vi for det ?

frontfanger skal jeg ha selv, bakfanger er solgt.

Skrevet
har u radiator til salgs??

nei, den skal jeg ha selv

byr 850 for tårnstag

den er desverre solgt

Skrevet

Synd det ikkje var touring, da hadde eg kjøpt interiøret av deg på flekken! Det skinnutstyret der er like skjelden som hønsetenner!

Uansett, pris du tenker for den kjørekomputeren? Gidder ikkje til å lodde om min for å få den til å funke igjen ;)

Skrevet
pris på rattet med nav til e30?? god stand? svar på pm er meget intressert :) :)

pm sendt.

Synd det ikkje var touring, da hadde eg kjøpt interiøret av deg på flekken! Det skinnutstyret der er like skjelden som hønsetenner!

Uansett, pris du tenker for den kjørekomputeren? Gidder ikkje til å lodde om min for å få den til å funke igjen ;)

ja det interiøret var veldig bra mener jeg selv, er ikke ofte og finne helskinns interiør for salg, men ettersom jeg nå heller har alcantara/stoff ineriør i min så trengte jeg ikke skinn interiøret lengere. dette er solgt nå og gjikk for en bra pris for kjøper mener jeg, kunne sikkert fått mer men måtte ha det unna da det opptok så forferdelig mye plass og min samboer ikke var riktig blid for og ha dette i huset.. :P

kun komputeren, 1000 + frakt? alt virker og er i god stand. har du sjekk kontroll spedometer? isåfall har jeg også blinklys hendel med bla funksjon for og se komputeren i check controll displayet :) om du ikke har det så har jeg også m5 instrument med check controll display ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...