jon///M Skrevet Juni 4, 2011 Forfatter Skrevet Juni 4, 2011 hei . har du frontfanger og bakfanger og hvilken pris snakker vi for det ? frontfanger skal jeg ha selv, bakfanger er solgt.
jon///M Skrevet Juni 4, 2011 Forfatter Skrevet Juni 4, 2011 har u radiator til salgs?? nei, den skal jeg ha selv byr 850 for tårnstag den er desverre solgt
E34-Sprova Skrevet Juni 9, 2011 Skrevet Juni 9, 2011 er det sedan? du har vel ikke shadowline listene til front og bak rute liggende? bra stand?
jon///M Skrevet Juni 12, 2011 Forfatter Skrevet Juni 12, 2011 det er sedan ja, men har ikke shadowline, men har chromeline til salgs om du vil ha
E34-Sprova Skrevet Juni 13, 2011 Skrevet Juni 13, 2011 det er sedan ja, men har ikke shadowline, men har chromeline til salgs om du vil ha nope
e30powah Skrevet Juni 14, 2011 Skrevet Juni 14, 2011 pris på rattet med nav til e30?? god stand? svar på pm er meget intressert :)
Arimanni Skrevet Juni 21, 2011 Skrevet Juni 21, 2011 Synd det ikkje var touring, da hadde eg kjøpt interiøret av deg på flekken! Det skinnutstyret der er like skjelden som hønsetenner! Uansett, pris du tenker for den kjørekomputeren? Gidder ikkje til å lodde om min for å få den til å funke igjen
jon///M Skrevet Juni 21, 2011 Forfatter Skrevet Juni 21, 2011 pris på rattet med nav til e30?? god stand? svar på pm er meget intressert :) pm sendt. Synd det ikkje var touring, da hadde eg kjøpt interiøret av deg på flekken! Det skinnutstyret der er like skjelden som hønsetenner!Uansett, pris du tenker for den kjørekomputeren? Gidder ikkje til å lodde om min for å få den til å funke igjen ja det interiøret var veldig bra mener jeg selv, er ikke ofte og finne helskinns interiør for salg, men ettersom jeg nå heller har alcantara/stoff ineriør i min så trengte jeg ikke skinn interiøret lengere. dette er solgt nå og gjikk for en bra pris for kjøper mener jeg, kunne sikkert fått mer men måtte ha det unna da det opptok så forferdelig mye plass og min samboer ikke var riktig blid for og ha dette i huset.. kun komputeren, 1000 + frakt? alt virker og er i god stand. har du sjekk kontroll spedometer? isåfall har jeg også blinklys hendel med bla funksjon for og se komputeren i check controll displayet om du ikke har det så har jeg også m5 instrument med check controll display
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå