andre-bmw Skrevet September 12, 2011 Forfatter Skrevet September 12, 2011 ja men de s42 motora er drit sjeldene da hvis det hadde vært en mulighet så ville jeg ha bora opp en m44b19
andre-bmw Skrevet September 12, 2011 Forfatter Skrevet September 12, 2011 få fatt i en m42, og få lisensiert bilen for RCN1. Så stiller vi med like biler på GMS til våren Hadde vært moro Jeg vil heller være med på noe som bilen kan ha en mulighet til å få hel hjem igjen som som bakkeløp eller kjeglekjøring Men det jeg vil er å lage gode runde tiden, eller kjøre en del asvaltert bane
andre-bmw Skrevet September 16, 2011 Forfatter Skrevet September 16, 2011 Har akuratt fått fuel cage fra summit med earl's kobliger 60 liters. Og fikk med dusiner med kataloger Kjøre tanken til verkstedet med min nye bil (Ford Focus titanium 2011) Se etter åssen det ser ut.
andre-bmw Skrevet Oktober 9, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 9, 2011 Spennende, skal følge med her! setter jeg pris på kommer fler bilder
Turbo-HF Skrevet Oktober 9, 2011 Skrevet Oktober 9, 2011 Spennende, skal følge med her! setter jeg pris på kommer fler bilder Gleder meg til å se! Følg gjerne med på min, også, får oppdatere etterhvert nå, når ix'en kommer, etter altfor lang tid.
andre-bmw Skrevet Oktober 9, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 9, 2011 Spennende, skal følge med her! setter jeg pris på kommer fler bilder Gleder meg til å se! Følg gjerne med på min, også, får oppdatere etterhvert nå, når ix'en kommer, etter altfor lang tid. ja, må jo det på min siden skjer det no heletiden har mye planer
andre-bmw Skrevet Oktober 13, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 13, 2011 Prøve tilpasse M3 c-stolene og bak luka
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå