EvoBatman Skrevet Mai 1, 2011 Share Skrevet Mai 1, 2011 Hei alle mann! Jeg må få coiloverene mine inn i vognkortet, og trenger å låne et hjulsett til E36 for godkjenning på trafikkstasjonen. Trenger noe med innpress mellom 35-43, og ikke bredere enn 7 tommer. Mine nåværende hjul er 8" ET38 og 6,5" ET47, og begge trenger 3mm spacer for å ikke ta i fjærbeinet. PM her eller ring 99796464 hvis du kan hjelpe, så blir jeg veldig takknemlig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*MrB* Skrevet Mai 1, 2011 Share Skrevet Mai 1, 2011 Da sliter du litt i forhold til originale felger i hvertfall. E36 og E46 bruker ET47 på alle alufelger, og ET42 eller 47 på stålfelger. Jeg har både 7" ET 47 og 6 1/2" ET47 liggende, som jeg gjerne låner bort. men det hjelper jo ikke deg. En mulighet kan være om noen har originale stålfelger til 1-serie liggende. Disse er 6" brede, og har noe lavere innpress mener jeg. Slike felger bør være mulig å oppdrive. Edit: fant info om 1-serie stålfelger. Finnes faktisk i både 6" og 6 1/2": http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=UF11&mospid=48922&btnr=36_0798&hg=36&fg=10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EvoBatman Skrevet Mai 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2011 Jeg har JOM-kit'et som ganske mange kjører rundt med, noen burde jo ha oppdaget et hjulsett som passer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Mai 1, 2011 Share Skrevet Mai 1, 2011 nja...M3 felgene har ET41... og det er masse ET42 felger til E36.. Min bror fikk godkjent senkesett nylig.. Han hadde 15mm spacer foran, som han verken iformerte om eller som de kommenterte.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet Mai 1, 2011 Share Skrevet Mai 1, 2011 Hei alle mann!Jeg må få coiloverene mine inn i vognkortet, og trenger å låne et hjulsett til E36 for godkjenning på trafikkstasjonen. Trenger noe med innpress mellom 35-43, og ikke bredere enn 7 tommer. Mine nåværende hjul er 8" ET38 og 6,5" ET47, og begge trenger 3mm spacer for å ikke ta i fjærbeinet. PM her eller ring 99796464 hvis du kan hjelpe, så blir jeg veldig takknemlig! Kjøp spacer på gsbildeler på 5mm og få de til å skrive ut TUV. Jeg fikk godkjent det med 5mm spacer fra GS her i bergen. Du kan ikke ha felger med et35 viss du har et47 som originalt. du kan ha minst et40 og maks et54 altså 7+-. Men ja du får godkjent med 5mm spacer fra GS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå