Gå til innhold

Låne hjul til E36/E46 i Bergen

Share

Anbefalte innlegg

Hei alle mann!

Jeg må få coiloverene mine inn i vognkortet, og trenger å låne et hjulsett til E36 for godkjenning på trafikkstasjonen. Trenger noe med innpress mellom 35-43, og ikke bredere enn 7 tommer.

Mine nåværende hjul er 8" ET38 og 6,5" ET47, og begge trenger 3mm spacer for å ikke ta i fjærbeinet.

PM her eller ring 99796464 hvis du kan hjelpe, så blir jeg veldig takknemlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da sliter du litt i forhold til originale felger i hvertfall. E36 og E46 bruker ET47 på alle alufelger, og ET42 eller 47 på stålfelger.

Jeg har både 7" ET 47 og 6 1/2" ET47 liggende, som jeg gjerne låner bort. men det hjelper jo ikke deg.

En mulighet kan være om noen har originale stålfelger til 1-serie liggende. Disse er 6" brede, og har noe lavere innpress mener jeg. Slike felger bør være mulig å oppdrive.

Edit: fant info om 1-serie stålfelger. Finnes faktisk i både 6" og 6 1/2":

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=UF11&mospid=48922&btnr=36_0798&hg=36&fg=10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle mann!

Jeg må få coiloverene mine inn i vognkortet, og trenger å låne et hjulsett til E36 for godkjenning på trafikkstasjonen. Trenger noe med innpress mellom 35-43, og ikke bredere enn 7 tommer.

Mine nåværende hjul er 8" ET38 og 6,5" ET47, og begge trenger 3mm spacer for å ikke ta i fjærbeinet.

PM her eller ring 99796464 hvis du kan hjelpe, så blir jeg veldig takknemlig!

Kjøp spacer på gsbildeler på 5mm og få de til å skrive ut TUV. Jeg fikk godkjent det med 5mm spacer fra GS her i bergen.

Du kan ikke ha felger med et35 viss du har et47 som originalt. du kan ha minst et40 og maks et54 altså 7+-.

Men ja du får godkjent med 5mm spacer fra GS ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...