username Skrevet Mai 1, 2011 Share Skrevet Mai 1, 2011 Fikk ikke veldig lyst til å kjøre E34 igjen. Se hvor rattet havnet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Mai 1, 2011 Share Skrevet Mai 1, 2011 Tror ikke du har klart deg veldig bra uansett hva slags bil du har kjørt, om du hadde truffet head-on med 90km/h i begge biler. Blir jo nesten som å kjøre i en murvegg i 180km/h, den gir riktig nok ikke etter som en bil, men uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboLag Skrevet Mai 1, 2011 Share Skrevet Mai 1, 2011 Tror ikke du har klart deg veldig bra uansett hva slags bil du har kjørt, om du hadde truffet head-on med 90km/h i begge biler.Blir jo nesten som å kjøre i en murvegg i 180km/h, den gir riktig nok ikke etter som en bil, men uansett. Myth busted by Mythbusters! Head-on 90+90 blir.som å treffe en murvegg i.. *dramatisk pause* 90!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Mai 1, 2011 Share Skrevet Mai 1, 2011 hmm.. det er jo faktisk litt logisk når man tenker seg om. Ihvertfall om det er biler med tilsvarende masse. Dumme, dumme meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboLag Skrevet Mai 1, 2011 Share Skrevet Mai 1, 2011 Hehe, fort gjort:) Du tok den bare for bimmers, Jamie Hyneman tok den for hele verden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
username Skrevet Mai 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2011 hmm.. det er jo faktisk litt logisk når man tenker seg om. Ihvertfall om det er biler med tilsvarende masse. Dumme, dumme meg. Har selv krasja i fjellveggen som du beskriver, på motorveien i - motorveihastighet - skjedde lite med meg, da jeg kjørte ny og trygg bil. Fikk altså ikke en skramme.(gjorde litt vondt i hodet/nakken + kneet slo i midtkonsollen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Mai 1, 2011 Share Skrevet Mai 1, 2011 Da tipper jeg du var heldig. Ville ikke satset på å kjøre på et fjell i 90km/h fordi jeg hadde hatt ny bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Mai 1, 2011 Share Skrevet Mai 1, 2011 Vi med E34 er så flinke sjåfører at dette skremmer ikke Men treffer man en annen bil i 90 er man i hvertfall sikker på at man dauer. I en nyere bil kan man havne i rullestol eller værre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole_m7 Skrevet Juni 17, 2011 Share Skrevet Juni 17, 2011 Helt seriøst ville jeg heller daua enn å vært grønnsak resten av livet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hao Skrevet Juni 18, 2011 Share Skrevet Juni 18, 2011 Har nok gått mye bedre hvis han har hatt Momoratt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
brannmester Skrevet Juni 18, 2011 Share Skrevet Juni 18, 2011 Vi med E34 er så flinke sjåfører at dette skremmer ikke Men treffer man en annen bil i 90 er man i hvertfall sikker på at man dauer. I en nyere bil kan man havne i rullestol eller værre er jo ikke dermed sikkert at man omkommer,kommer jo an på hvilken bil man kræsjer med. i dag så er det INGEN bilprodusenter som vil la bilen testes i kollisjon i 90 km/t. dette pga at sjansen for å overleve synker drastisk når hastigheten øker til over 70 km/t. det er ikke uten grunn til at man setter ned farten til 70 på en del strekninger. har vært ute på en del trafikkulykker, og en ulykke i 90 kan ende mye bedre enn en ulykke i 60, kommer an på biltype (stor mot liten), alder ( mye har skjedd med bilene angående airbager, karroseri, deformasjonssoner osv), stopplengde ( denne er skumlest.. stopper bilen på 30 meter er det lang stopplengde, bråkolliderer man kan man få negativ stopplengde,altså kastet tilbake). dette kunne man skrevet masse om, men uansett bil av alder E34, eller en spille ny en, ville jeg ikke kræsjet i 90 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Juni 18, 2011 Share Skrevet Juni 18, 2011 trur jeg skal prøve å unngå å kjasje med e34n iaffal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå