Dan Skrevet Mai 1, 2011 Skrevet Mai 1, 2011 Noen som vet hvor mye Aerodynamik leppen bygger ned i forhold til original fangeren? Den skal jo limes utenpå, så spent hvor mye lavere den blir. Har ikke lyst å avlaste brøytesjåførene om vinteren Vil det se rart ut med kun frontspoiler når du ikke har resten av pakken (sideskjørt og bakfanger)? Bildet under er preface, men ser ikke så gærnt ut med tanke på høyden.
DanielMK Skrevet Mai 1, 2011 Skrevet Mai 1, 2011 Hadde slik på min e39. Den var også senket 30/30. Var aldri noen gang nedi, kjørte i god fart over fartsdumper osv ... Ingen problem, køyr på Blir mye finere enn originalt!
Dan Skrevet Mai 1, 2011 Forfatter Skrevet Mai 1, 2011 Syns virkelig den gjør seg ja. Hatt lyst på den en stund. GS kjører kampanje på den nå og Koed har også en fin pris på den
Ynot Skrevet Mai 2, 2011 Skrevet Mai 2, 2011 her er min med nymontert aerodynamic leppe, som du ser er den ganske så i flukt med kanalen eneste er vel at den bygger litt lengre ut,men ikke ned
Dan Skrevet Mai 3, 2011 Forfatter Skrevet Mai 3, 2011 Takk for bilder, Ynot. Dette ser unektelig meget bra ut. Har bestilt den, så blir spennende dette her. Gleder meg
Schwarz Skrevet Juni 17, 2011 Skrevet Juni 17, 2011 Hvor får man kjøpt disse nå? GS sier de ikke har og finner den ikke hos Koed...
bjalle Skrevet Juni 17, 2011 Skrevet Juni 17, 2011 Ligger mange på ebay http://cgi.ebay.com/ebaymotors/01-03-BM ... ccessories
Yngvejos Skrevet Juni 17, 2011 Skrevet Juni 17, 2011 Aerodynamik leppa er omtrent det eneste på bilen min som ikke tar nedi.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå