Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

en bekjent! han hadde den på sin 525tds! men jeg tenkte på om det var måte oppgradere motoren litt , til litt friskere! det vet jeg trf racing driver med:) bmw soft!

Skrevet

Du kan ikke bruke chipper om hverandre sånn uten videre.

Og det er nok heller ikke noe AC-S chip.. har han noen kilde på dette? lukter fleebay hele vegen.

og takk for anbefalingen bmw520!

Skrevet

da er jeg med ;) for til tds har jeg aldri vært borti noe fra ac-s, eller de andre store tyske for den saks skyld.

Skrevet

TRF-Racing. du lager programmering til 2,5tds. hvor mye bruker du å hent ut på en med org turbo og pumpe.

180-190hk? Bruker du å flytte på nedre del av diesel pumpe samtidig for å øk diesel mengden?

Skrevet

"standardoppsettet" er jo vanlige 175hk. Men kan dra ut litt mer om en ønsker det ja, 180-190 er dog maks hva jeg mener er ok på org komponenter.

Å flytte stillverket noe bakover er jo et kjent triks, men jeg gjør det ikke. Dette fordi det ikke utgjør så fryktelig mye til slutt allikevel, det blir bare et helsikke å få bilen til å gå pent på tomgang, og få "retur til tomgang" som den skal være.

Vil man ta steget videre så blir det turbo og pumpe modifisering, jobber med å få til et kundeoppsett på det.

Skrevet

Hei,

jeg kan gjøre justeringer på original hjerne, eller chippe. Greier oppimot 15hk (ca) mer på orig hjerne. Tar 900,- for dette. Du får naturligvis prøvekjøre bilen, og om du ikke skulle være fornøyd så justerer jeg tilbake og du slipper å betale. Dette har dog aldri skjedd, de fleste liker det lille ekstra man kan få uten å åpne hjernen.

Skrevet

De styrer helt foskjellige deler. Man må ikke bytte begge, men kan være fint om man skal ha inn mye diesel.

Det er den med lavest soft nummer på som styrere de foskjellige parameterne som har med megnde å gjøre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...